adexo3
۹۵۲۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تنها نماینده ایران در پارالمپیک سوچی +عکس

نماینده ایران در بازی‎های پارالمپیک زمستانی سوچی اعلام کرد فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک برای شرکت او در این رقابتها کمکی نکرده‌اند و گویا تمایل نداشتند در این مسابقات حضور پیدا کند. وی همچنین گفت: دوستانم در پیست دیزین از سر خیرخواهی، هزینه وسایل مرا دادند تا بتوانم در این رقابتها شرکت کنم.

خبرگزاری مهر: نماینده ایران در بازی‎های پارالمپیک زمستانی سوچی اعلام کرد فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک برای شرکت او در این رقابتها کمکی نکرده‌اند و گویا تمایل نداشتند در این مسابقات حضور پیدا کند. وی همچنین گفت: دوستانم در پیست دیزین از سر خیرخواهی، هزینه وسایل مرا دادند تا بتوانم در این رقابتها شرکت کنم.

صادق کلهر بامداد چهارشنبه به عنوان تنها نماینده ایران عازم سوچی روسیه می‌شود تا در بازی‌های زمستانی 2014 حضور پیدا کند. وی برای برای نخستین‌بار در بازی‎های المپیک زمستانی 1998 که در ژاپن برگزار شد، به عنوان نماینده ایران در آن رقابتها شرکت کرد.

صادق کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق گفت: حقیقت این است من مهرماه امسال با حمایت رئیس وقت فدراسیون اسکی، عیسی ساوه شمشکی، در اردوی یک ماهه اتریش حضور پیدا کردم اما متاسفانه تمام وسایل من مربط به چهار سال پیش و رقابتهای ونکوور کانادا است. وقتی به فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک رجوع کردم تا در این خصوص کمک مالی به من بکنند، از آنجایی که هزینه‌های مربوط به وسایل اسکی چهار، پنج هزار یورو می‌شد، حاضر به همکاری نشدند.

وی افزود: پس از اینکه از مسئولان پارالمپیک این صحبت‎ها را شنیدم، دلسرد شدم و از نظر روحی و روانی بهم ریختم. من یک ماه از زن و بچه‌ام دور مانده بودم و خودم را برای این رقابتها آماده کرده بودم اما مسئولان کمیته گویا اطلاعاتی از این ورزش ندارند و ناامیدم کردند.

تنها نماینده ایران در پارالمپیک سوچی +عکس

نماینده ایران در بازی‎های پارالمپیک زمستانی سوچی افزود: دوستان من در پیست دیزین از سر خیرخواهی، هزینه وسایل مرا دادند تا بتوانم در این رقابتها شرکت کنم. متاسفانه فدراسیون و کمیته پارالمپیک که متولی این امر هستند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردند.

وی با بیان اینکه رشته‌های زمستانی برای معلولان ایران دشوار است، گفت: من پیش از اینکه پای خودم را از دست بدهم ورزشکار تیم ملی بودم و با آمادگی کامل در این رشته فعالیت کردم. حال ورزشکاری را فرض کنید که معلولیت دارد و بخواهد از صفر شروع کند که واقعا راه انداختن وی کار دشواری است.

کلهر در رقابتهای ونکوور در دو ماده مارپیچ کوچک و بزرگ شرکت کرد. وی در ماده مارپیچ کوچک با زمان دو دقیقه و هشت ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه در جایگاه سی و چهارم قرار گرفت و در مارپیچ بزرگ توفیقی کسب نکرد.

وی در خصوص این دوره از رقابتها خاطرنشان کرد: من در این دوره فقط در مارپیچ بزرگ شرکت می‌کنم و با توجه به اینکه نسبت به گذشته از تجربه بالاتری برخوردارم می‌خواهم با نتیجه بهتری به کار خود پایان دهم.

نماینده ایران در بازی‎های پارالمپیک زمستانی سوچی در پایان گفت: فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک چندان تمایلی به حضورم در این رقابتها نداشت. به عنوان مثال در این سال‌ها هرگز اسکی‌باز دیگری را در کنار من پرورش ندادند و برداشتم این است آنها اصلا با این رشته آشنایی ندارند. من خودم تا همین چهار - پنج روز پیش مشخص نبود که آیا در این رقابتها حضور پیدا می‌کنم یا نه. فکر می‌کنم آنها رغبتی به حضور من در سوچی نداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج