اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۸۱۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسم پسر آقای رئیس در تیم ملی پدل؟!

نام پسر رییس فدراسیون اسکواش در لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی پدل دیده می‌شود.

ایسنا: رقابت‌های قهرمانی جهان پدل مردان از ۲۰ آبان به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در دور مقدماتی با استرالیا و ژاپن رقابت خواهد کرد. امیر عزیزی سرمربی تیم ملی ۱۱ بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخوانده است که نام امیرعلی سلیمانی پسر رییس فدراسیون نیز در آن لیست وجود دارد.
البته طبق اعلام فدراسیون اسکواش در نهایت تنها ۸ بازیکن راهی قطر خواهند شد و حال باید دید نام پسر آقای رییس در لیست اعزامی به مسابقات قطر خواهد بود یا خیر؟ به هر حال او یکی از ۱۱ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی پدل است.
امیر عزیزی سرمربی تیم ملی پدل می‌گوید که بازیکنان حاضر در تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی رصد شده اند. امیرعلی سلیمانی چندین سال است که عضو تیم ملی پدل است و ظرفیت لازم برای حضور در تیم ملی را دارد.
سعید آوک، داریوش صابر، سهراب درفشی، حمید مبارکی، آریا روغنی، مازیار یاوری، ارسلان محمدی، امید سوری، فرساد شاهی، امیر سینا صالح و امیرعلی سلیمانی اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی است.
امیر عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا امیر علی سلیمانی پسر رئیس فدراسیون است به ایسنا گفت: بله پسر رئیس فدراسیون و ۲۲ یا ۲۳ ساله است. اگر اخبار را رصد کنید امیرعلی سلیمانی از سال‌ها قبل در تیم ملی پدل حضور داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج