اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۵۷۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افشاردوست:

هفته آینده تکلیف لوزانو مشخص می شود

دبیر فدراسیون والیبال از تصمیم‌گیری هیات رییسه در جلسه هفته آینده فدراسیون در خصوص ادامه همکاری با لوزانو خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: محمود افشاردوست درباره تصمیم فدراسیون درخصوص سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: چندین جلسه بررسی عملکرد تیم ملی برگزار شده است و در جلسه هفته آینده در هیات رییسه فدراسیون، درباره قطع و یا ادامه همکاری با رائول لوزانو تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد.

در این جلسه تمامی بررسی‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر را مد نظر قرار می‌دهیم تا بدانیم که چه تصمیمی به نفع تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

او در ادامه افزود: اگر تصمیم به قطع همکاری با لوزانو گرفته شد، درخصوص گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی بررسی انجام می‌شود. در غیر این صورت نیز که مشخص است چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با سرمربی جدید تیم ملی ، مذاکره داشته است یا خیر گفت: فدراسیون تا به حال با هیچ سرمربی مذاکره انجام نداده است و اصلا هیچ بحثی درباره انتخاب سرمربی جدید صورت نگرفته است. در رسانه‌ها گزینه‌هایی همچون آلکنو و سیچلو مطرح می‌شوند اما ما اصلا با هیچ یک از آن‌ها برای سرمربی‌گری تیم ملی مذاکره نکرده‌ایم.

او درباره صحبت‌هایی که درخصوص احتمال میزبانی برای مسابقه‌های انتخابی قهرمانی زنان جهان صورت گرفته است، گفت: نایب رییس بانوان فدراسیون این موضوع را پیگیری کرده است اما در ایمیلی که فدراسیون دریافت کرده، میزبانی هندی‌ها قطعی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج