اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۰۶۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم: رقابت بین پروژه های نوآورانه الکترونیکی

شرکتهایی که کمتر از سه سال از عمرشان گذشته و سرمایه ای کمتر از یک و نیم میلیون یورو دارند می توانند در رقابت راه اندازی وب LeWeb Startup شرکت کنند.

یورونیوز: شرکتهایی که کمتر از سه سال از عمرشان گذشته و سرمایه ای کمتر از یک و نیم میلیون یورو دارند می توانند در رقابت راه اندازی وب LeWeb Startup شرکت کنند.

این رقابت به ۲۱ شرکت تازه تاسیس از سراسر جهان این فرصت را می دهد تا به پاریس بیایند و پروژه هایشان را به هیاتی از داوران کارشناس ارائه دهند. شاید از این طریق بتوانند سرمایه گذار آینده شرکتشان را هم بیابند.

موسسان شرکت نوکی «No Key» بمعنی بدون کلید، قفل هوشمند درها را ارائه کرده اند که بر اساس آن برنامه ای بر روی تلفن های همراه می تواند درها را باز کند. این شرکت اتریشی دستگاه بلوتوثی را ارائه کرده است که بر روی قفل درها نصب می شود.

شرکت کراود ایموشن CrowdEmotion نیز نسخه دیگری از برنامه اندازه گیری احساسات را ارائه کرده است که بر اساس حالت چهره افراد میزان حسهای مختلف آنان را اندازه می گیرد و بر روی نمودار نشان می دهد.

در مورد اینکه کارآفرینان چگونه می توانند به موفقیت تجاری برسند، نیکولا بروسون موسس شرکت بلابلاکار می گوید که بزرگ فکر کردن حیاتی است.

او می گوید: «کاری که ما به عنوان شرکتهای تازه تاسیس اروپایی برای معتبر بودن باید انجام دهیم این است که اروپایی فکر کنیم و اروپا را به عنوان یک بازار واحد درنظر بگیریم. در نتیجه امروز ما باید از شرکتهای ملی اینترنتی بپرهیزیم. در نتیجه شما نباید یک شرکت تجارت الکترونیک آلمانی درست کنید، بلکه باید یک شرکت تجارت الکترونیک اروپایی از آلمان یا فرانسه یا هر جای دیگر درست کنید.»

شرکت تازه تاسیس پیلو از فرانسه نیز باطری هایی را درست کرده است که با تکان دادن شارژ می شوند. این باطری ها را اگر در دستگاه هایی که به انرژی نامتناوب احتیاج دارند بگذارید دیگر احتیاج نیست در آینده نگران شارژ باطری شان باشید.

در مقابل آنچه که باید در آینده نگرانش باشید دوستانتان هستند که با آمدن «ماشه آر۳۶۳ » به بازار و اتصالش به تلفن همراه می توانند بازی ویدئویی «تیرانداز اول شخص» را در عالم واقعیت بازی کنند و با تلفن همراهشان به شما تیراندازی کنند.





برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم:  رقابت بین پروژه های نوآورانه الکترونیکی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج