اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۹۸۰
۵۰۷۳
۵۰۷۳
پ

چگونه فایل های خودمان را بر روی هارد مرتب کنیم؟

نگاهی می اندازیم به چند نرم افزار که می توانند در دسته بندی کردن فولدرها و مدیریت فضای هارد ور دست شما باشند.

چگونه فایل های خودمان را بر روی هارد مرتب کنیم؟

همشهری جوان: خوره های رایانه رابطه ای احساسی با هارد دارند: هرچه هارد حجمش بیش تر باشد، آنها احساس آرامش بیشتری خواهند داشت. ممکن است این خوره ها خیال خودشان را راحت کنند و در این بازار وانفسای هارد، بروند و با خرج کردن یک پول حسابی، یک هارد دوترابایت بخرند و نفس راحتی بکشند و پیش خودشان بگویند که خب، تا مدت ها فضای خالی خواهم داشت.

اما موضوع به این سادگی ها نیست. آنهایی که تجربه داشتن هاردهای حجم بالا را دارند، می دانند که اطلاعات مثل گاز می ماند و می توان به سرعت هر هاردی را با عکس و فیلم و موسیقی پر کرد.

مساله وقتی بغرنج تر می شود که این فایل ها نظم و ترتیب خاصی نداشته باشند و هر فولدر و هر مجموعه ای ساز خودش را بنوازد. ولی نگران نباشید! این شماره می خواهیم نگاهی بیندازیم به چند نرم افزار که می توانند در دسته بندی کردن فولدرها و مدیریت فضای هارد ور دست شما باشند.

Space Sniffer

چگونه فایل های خودمان را بر روی هارد مرتب کنیم؟

اسپیس اسنیفر یک نرم افزار رایگان و پرتابل است که به شما کمک می کند تا درک بهتری نسبت به فولدرها و فضاهای روی هاردتان داشته باشید. این نرم افزار یک شمای تصویری از فولدرهای روی هارد به شما می دهد و به این ترتیب می توانید به راحتی ببینید فولدرها و فایل های بزرگ دقیقا کجاها قرار دارند.

Win Dir Stat

چگونه فایل های خودمان را بر روی هارد مرتب کنیم؟

این نرم افزار تمام دایرکتوری با درایو را می خواند. محتوای آن دایرکتوری را در سه پنجره نشان می دهد. ضمنا به هر یک از انواع مختلف فایل های روی هارد یک رنگ اختصاص می دهد و درواقع یک نقشه کامل از هاردتان را در اختیار شما می گذارد.

Tree Size Free

چگونه فایل های خودمان را بر روی هارد مرتب کنیم؟

به کمک این نرم افزار می توانید حجم فایل ها و زیرفولدرهای یک فولدر یا دایرکتوری خاص را به صورت یک منوی درختی ببینید. این نرم افزار هم رایگان است و می توانید نسخه پرتابل یا معمولی اش را از سایت آن دانلود کنید.

Disktective

چگونه فایل های خودمان را بر روی هارد مرتب کنیم؟

بازهم رایگان و پرتابل! این نرم افزار می تواند اندازه واقعی دایرکتوری ها و نحوه توزیع فایل ها و زیرفولدرهای آن را نشان دهد. همچنین از آنجا که نیاز به نصب شدن ندارد، می توانید آن را مثل هر نرم افزار پرتابل دیگری روی فلش مموریتان بریزید و هرجا که می روید، آن را با خودتان داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج