adexo3
۵۵۸۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (۲)

موسسه J.D. Power هرسال فهرستی از ماشین های قابل اطمینان جاده ای را منتشر می کند. امسال نیز به رسم عادت همیشگی این فهرست را منتشر کرده است. در فهرست ۲۰۱۳ شاهد ۵ خودروی آمریکایی، دو خودروی ژاپنی و ماشین های آلمانی و کره ای هستیم که بهترین ماشین ها برای رانندگی در جاده شناخته شده اند. برای آشنایی با این خودروها با ما همراه باشید.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)
برترین ها: موسسه J.D. Power هرسال فهرستی از ماشین های قابل اطمینان جاده ای را منتشر می کند. امسال نیز به رسم عادت همیشگی این فهرست را منتشر کرده است. در فهرست ۲۰۱۳ شاهد ۵ خودروی آمریکایی، دو خودروی ژاپنی و ماشین های آلمانی و کره ای هستیم که بهترین ماشین ها برای رانندگی در جاده شناخته شده اند. برای آشنایی با این خودروها با ما همراه باشید.

۱۰. Large pickup | GMC Sierra HD

GM امسال در این کلاس از ماشین ها در صدر نشسته است. مقام های اول تا سوم به ترتیب برای Sierra HD، Sierra LD و شورولت Avalanche است. در حالیکه پیکاپ های Sierra از نظر کیفیت اولیه و عملکرد در ردیف متوسط ها قرار دارند اما از نظر قابل اطمینان بودن در صدر هستند.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)


11. Midsize car | Hyundai Sonata

هر سال در لیست برنده های ماشین هایی با اندازه متوسط، نام هیوندای را می بینیم. امسال نیز J.D. Power مدل سونتاتای این کمپانی را انتخاب کرده است. این خودرو مقرون به صرفه، راحت، اقتصادی است و بالاتر از خودروهایی همچون بیوک LaCrosse قرار دارد. با اینکه سدان هایی همچون فورد فیوژن و مزدا Mazda6 محبوبیت بسیاری میان کاربران دارند اما مقام نخست این ردیف را سوناتا به خود اختصاص داده است.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)


12. Midsize crossover SUV | Honda Crosstour

در میان کراس‌اوورهای متوسط هوندا Crosstour بالاتر از تویوتا Venza قرار گرفته است. Venza امتیازات و کیفیت خوبی دارد اما نتوانست به مقام نخست دست پیدا کند و در مقام دوم بالاتر از تویوتا 4Runner قرار گرفت.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)


13. Midsize pickup | Ford Ranger

فورد رنجر برای بازار آمریکا ساخته نشده است و آن را نمی توانید در خیابان های این کشور ببینید. اما این پنجمین سال متمادی است که این خودرو به عنوان قابل اطمینان ترین پیکاپ متوسط انتخاب می شود. فورد Ranger پس از پشت سر گذاشتن Ram Dakota و هوندا Ridgeline در مقام نخست نشسته است.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)


14. Midsize premium car | Audi A6

ولوو S80 و لکسوس GS هر دو ماشین های بسیار خوب و قابل اطمینانی هستند اما بهتر از این دو، آئودی A6 است. این خودرو برای استفاده در هر نوع آب و هوایی مناسب است و امکانات لازم را دارد و مجهز به سیستم دو دیفرانسیل آئودی است.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)


15. Midsize premium crossover SUV | Lexus RX

در میان ماشین های شاسی بلند که امکانات داخل شهری خوب، قیمت تقریبا بالا و اندازه متوسطی دارند، مقام اول قابل اطمینان ترین خودرو جاده ای به لکسوس RX رسیده است. پس از این مدل نیز ولوو XC70 قرار دارد.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)


16. Midsize sporty car | Chevrolet Camaro

همیشه شورولت کامارو و فورد موستانگ در مقابل هم قرار داشته اند و رقیب سرسخت همدیگر بوده اند. انتخاب هر کدام از این دو خودرو برای طرفداران ماشین مقابل بسیار تعجب برانگیز و عجیب بوده است. این بار در میان این دو رقیب همیشگی، کامارو به عنوان قابل اطمینان ترین ماشین اسپرت انتخاب شده است.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)


17. Minivan | Toyota Sienna

در بخش مینی ون ها، موسسه J.D. Power، مدل Sienna را به عنوان بهترین و پس از آن هوندا ادیسه را انتخاب کرده است. این دو مدل بسیار به هم شبیه هستند اما این بار نیز تویوتا توانست در صدر بهترین ها بنشیند.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)


Subcompact car | Scion xD .18

آخرین رتبه بندی مربوط به ماشین های بسیار کوچک است و موسسه J.D. Power، یکی از ماشین های Scion به نام xD را انتخاب کرده است. در رتبه های دوم و سوم این لیست نیز به ترتیب تویوتا یاریس و هیوندای Accent قرار دارند.

ماشین های قابل اطمینان جاده ای (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج