adexo3
۶۸۱۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پوست‌اندازی آمریکایی ها برای سال ۲۰۱۴

شاید تصور کنید مدل های ۲۰۱۴ ماشین ها باید در همان سال ۲۰۱۴ رونمایی و عرضه شوند. اما در حال حاضر تعدادی از آنها در بازار موجود هستند و خریداران خاص خود را نیز دارند. ما ۵ دستگاه از آنها را انتخاب کرده ایم که دچار تغییرات اساسی شده اند.

پوست‌اندازی آمریکایی ها برای سال 2014





برترین ها: شاید تصور کنید مدل های 2014 ماشین ها باید در همان سال 2014 رونمایی و عرضه شوند. اما در حال حاضر تعدادی از آنها در بازار موجود هستند و خریداران خاص خود را نیز دارند. ما 5 دستگاه از آنها را انتخاب کرده ایم که دچار تغییرات اساسی شده اند و مدل سال آینده‌شان با سال های پیش بسیار فرق دارد. مدل های 2014 این خودروها باعث می شوند تا کاملا بی خیال مدل 2013 بشوید و امکانات آنها را محدود و ناقص فرض کنید.

پوست‌اندازی آمریکایی ها برای سال 2014

Chevrolet Corvette Stingray

مدل ۲۰۱۴ این شورلت کوروت امکانات و تغییرات هیجان انگیزی پیدا کرده است. این تغییرات شامل طراحی دوباره اتاق داخلی خودرو، سبک شدن وزن و موتور ۴۵۵ اسب بخاری است و در مدل های ۸ تا ۴ سیلندری عرضه می شود.

پوست‌اندازی آمریکایی ها برای سال 2014

Cadillac CTS

کادیلاک همچنان و همچون همیشه در حال پیشرفت و به‌روزرسانی‌های خوب است و این را می توان از این خودروی شیک که به کل تغییر کرده است، به خوبی متوجه شد. مدل ۲۰۱۴ CTS، امکانات بسیار بیشتر از مدل ۲۰۱۳ دارد و صندلی های برقی با امکان اعمال تنظیمات مختلف در شرایط آب و هوایی متفاوت یکی از این امکانات است.

پوست‌اندازی آمریکایی ها برای سال 2014

Jeep Cherokee

موتور این خودرو حرف ندارد. اما فقط قدرت آن نیست که آدم را جذب می کند، جلوپنجره این چروکی دوباره از نو طراحی شده و چهره خندان به آن داده است. چروکی سال ۲۰۱۴ همانند یک گربه ماهی بزرگ است که در اتوبان شنا می کند.

پوست‌اندازی آمریکایی ها برای سال 2014

Chevrolet Silverado

همه چیز که به ظاهر یک خودرو ختم نمی شود. این نیمچه کامیون باابهت اگرچه از نظر ظاهری فرق چندانی با مدل سال ۲۰۱۳ ندارد اما زیر کاپوت آن داستان طور دیگری است. راننده هایی که مصرف پایین خودرو برایشان بسیار مهم است باید بدانند درهای آلومینیومی و موتور جدید با مصرف پایین بنزین لطف بسیاری به جیب راننده می کنند. مبلمان داخلی خودرو نیز بسیار راحت تر از مدل ۲۰۱۳ شده است.

پوست‌اندازی آمریکایی ها برای سال 2014

Jeep Compass

شاید تصور کنید در این مطلب به طور کلی در مورد جیپ حرف زده ایم اما واقعا لازم بود این اس‌‌یو‌وی قلابی را در این فهرست بگنجانیم. این خودرو بسیار مشابه چروکی ساخته شده و از نظر مصرف بنزین نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر از قبل طراحی شده است. Compass دقیقا نمونه بارز خودرویی است که می خواهد از هر نظر خوب باشد و خود را در دل هر مشتری جا کند. اما در آخر هم نمی تواند به درستی از پس این ماموریت بر بیاید.

پوست‌اندازی آمریکایی ها برای سال 2014
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج