اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۹۶۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

میزبانی ایران در ۲ مسابقه اتومبیلرانی ۲۰۱۷

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: ایران در سال ۲۰۱۷ میزبان دو مسابقه بین المللی مهم است و ما در حال نهایی کردن زمان این دو رویداد مهم هستیم.

خبرگزاری ایسنا: محمود صیدانلو در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی‌هایی که گفته می‌شود ایران آنها را پذیرفته قطعی است و چرا زمان برگزاری این رقابت‌ها چندین‌بار تغییر کرده؟ اظهار کرد: ایران به طور قطع و یقین در سال ۲۰۱۷ میزبان دو مسابقه بین‌المللی مهم ( یک مرحله رالی بین‌المللی مرک و یک راند مسابقات موتورکراس قهرمانی جهان) است و فقط باید زمان برگزاری آنها را قطعی کنیم. زمان برگزاری رالی مرک اردیبهشت ۱۳۹۶ است و زمان برگزاری مسابقات موتورکراس را هم شهریور و یا دی همان سال پیشنهاد داده‌ایم.

وی افزود: در مکاتبه‌ای که با فدراسیون جهانی داشته ایم زمان برگزاری رالی مرک مثل دو سال قبل اردیبهشت تعیین شده و با توجه به اینکه مهرماه 1396 انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و میزبانی مسابقات موتورکراس در این زمان بسیار سخت است، قصد داریم شهریور و یا دی را به عنوان زمان پیشنهادی خودمان به فدراسیون جهانی اعلام و یک زمان را قطعی کنیم.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری با اشاره به اینکه زمان این رویداد مهم بین المللی در ایران بعد از کنگره جهانی در آلمان نهایی می‌شود گفت: ما پیشنهادات خودمان را به کنگره جهانی می‌بریم و در آنجا به طور مستقیم با مسئولان فدراسیون جهانی در این‌باره صحبت خواهیم کرد. در آنجا همه چیز نهایی می‌شود.

وی در مورد جذب سرمربی ایتالیایی برای بخش موتورسواری گفت: در سفری که رئیس کمیته موتورسواری به ایتالیا داشت رزومه یکی از مربیان آنها را گرفته و ما هم در کمیته مربیان فدراسیون اتومبیلرانی آن رزومه را دیدیم و در حال بررسی‌اش هستیم. قرار شده اگر این رزومه خوب باشد و ما با این مربی در صحبتهای اولیه به نتیجه برسیم، رزومه او با دقت بیشتری بررسی و در نهایت بعد از تصویب در هیئت رئیسه فدراسیون آن را به کمیته جذب مربیان خارجی در وزارت ورزش و جوانان ارائه دهیم.

صیدانلو ادامه داد: هنوز در حال بررسی و مذاکره و رایزنی هستیم و به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. اگر این مربی خوب نباشد و یا به توافق نرسیم سراغ مربیان دیگری می‌رویم و قصد داریم تا بهترین فرد ممکن را جذب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج