اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رنگ های پیشنهادی برای ست پاییزی

زنانی که به رنگ پاییز در می آیند

سوالي که براي خيلي از خانم‌ها پيش مي‌آيد اين است كه از چه رنگ‌هايي براي لباس‌هاي پاييزي خود استفاده كنند. تنها چيزي كه مي‌توان گفت اين است كه به طبيعت دقت كنيد و سعي كنيد زبان آن را متوجه شويد.



زنانی که به رنگ پاییز در می آیند

فصل پاييز است و دل همه ما براي لباس‌هاي پاييزمان تنگ شده است. پاييز حس و حال خاصي دارد و منبع الهام هنرمندان در همه عرصه‌هاي هنري است. از پاييز به عنوان فصل عشق نام برده شده است. فصلي كه هم زيباست هم غم خاص خود را دارد. فصلي كه در آن دلتنگ مي‌شويم بدون اينكه دليل آن را متوجه شويم.

سوالي که براي خيلي از خانم‌ها پيش مي‌آيد اين است كه از چه رنگ‌هايي براي لباس‌هاي پاييزي خود استفاده كنند. تنها چيزي كه مي‌توان گفت اين است كه به طبيعت دقت كنيد و سعي كنيد زبان آن را متوجه شويد چرا كه طبيعت با همه زيبايي‌اش با ما صحبت مي‌كند و حيف است آن را درك نكنيم.


زنانی که به رنگ پاییز در می آیند

حضور درختان هميشه سبز، ريزش برگ‌ها و زردشدن بسياري از درخت‌ها باعث به وجود آمدن تركيبي از رنگ‌هاي سبز، كرم و زرد مي‌شود كه البته با رنگ‌هاي فصل‌هاي ديگر متفاوت هستند. اگر سبز بهار به دليل شروع سال و تازگي طبيعت شاد و پررنگ است رنگ‌هاي پاييزي پختگي خاص خود را دارند چرا كه عمر خود را كرده‌اند و دارند براي زمستان خود را آماده مي‌كنند.

همان‌طور که می‌بینید برای این ست از اجزایی چون مانتو عسلی، شلوار جین تیره، شال سبز روشن و کیف و کفش اکر، استفاده شده است. برای داشتن لباسی هماهنگ همیشه دقت کنید که کیف و کفش خود را ست کنید و سعی در چرخش رنگ‌های پوشش‌تان داشته باشید. برای مثال در این نمونه سعی در هماهنگ کردن هد، کیف و کفش با گل کمربند شده است.


زنانی که به رنگ پاییز در می آیند

در کنار هم قرار گرفتن مانتو قهوه‌ای و شال نارنجی باعث به وجود آمدن ستی گرم و دلنشین شده است. به منظور چرخش چشم و هماهنگی بیشتر برای هد از قهوه‌ای روشن که رنگ خرج کار و ساق مانتو است، استفاده شده. نگران ست‌کردن کیف و کفش نباشید، کافی است قهوه‌ای مابین رنگ‌های قهوه‌ای مانتو را انتخاب کنید. پیشنهاد ما کیف و کفش شتری است که هم با قهوه‌ای روشن و سیر مانتو هماهنگی دارد، هم با رنگ آجری شال.


زنانی که به رنگ پاییز در می آیند

سرمه‌ای رنگی است که در فصل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد اما هماهنگ کردن آن با زردی که به رنگ برگ‌های پاییزی است، خاص این فصل است. از آنجایی که رنگ شاد بسیار چشم‌گیر است، برای ست کردن لباس‌تان از کیف و کفش سرمه‌ای استفاده کنید. اگر علاقه مند به اضافه کردن جزئیات به پوشش‌تان هستید کافی است ازآویز کیفی با ترکیب رنگ سبز و زرد استفاده کنید.


زنانی که به رنگ پاییز در می آیند

شايد در روزهاي ديگري غير از فصل پاييز حاضر به ست كردن مانتوي سرمه‌اي با شالي زرد نباشيم. اگر به طبيعت دقت كنيم مطمئنا ما هم از حس و حال آن تأثير خواهيم گرفت. اگر در بهار همين مانتوي سرمه‌اي را با گل‌بهي استفاده كرده‌ايد، با ديدن برگ‌هاي پاييزي به صورت ناخودآگاه مصمم به استفاده از رنگ زرد ـ سبز آنها در پوشش خود مي‌شويد.


زنانی که به رنگ پاییز در می آیند

خاکستری رنگی خنثی است که با همه رنگ‌ها ست می‌شود و از جمله ویژگی‌های آن، هماهنگی با محیط است. در این مدل مانتو با توجه به داشتن خرج کار نقره‌ای، سعی در انتخاب اجزای پوشش نقره‌ای شده و کیف نقره‌ای نیز به همین دلیل استفاده شده است. رنگ سبز روشن شال با طرح‌های نقره‌ای یادآور ریزش برگ‌هاست و در راه بودن زمستان را گوشزد می‌کند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

زنانی که به رنگ پاییز در می آیند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج