اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۳۸
۵۰۹۲
۵۰۹۲
پ

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay

سایت eBay که اول بار ۱۶ سال پیش در سال ۱۹۹۵ میلادی بنا نهاده شد هنوز در کنار سایت آمازون از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود که نحوه خرید کاربران را از اینترنت تغییر داد. eBay فروشگاهی است که کالاهایی در آن یافت می شود که در هیچ جای دیگری نمی یابید.


گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay

سایت eBay که اول بار 16 سال پیش در سال 1995 میلادی بنا نهاده شد هنوز در کنار سایت آمازون از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود که نحوه خرید کاربران را از اینترنت تغییر داد. eBay فروشگاهی است که کالاهایی در آن یافت می شود که در هیچ جای دیگری نمی یابید هرچند در ابتدا کلاهبرداری هایی از کاربران صورت گرفت اما با تمهیداتی مثل پی پال و غیره مشکلات به حداقل رسیده است. این بار قصد داریم که کالاهایی را که با قیمت های سرسام آور در eBay به فروش رفته اند را معرفی کنیم.

۱- بازی Bandai Stadium Events
قبل از اینکه Nintendo با Wii معنای تازه ای به بازی های ورزشی ببخشد در سال ۱۹۸۷ در امریکا همان شرکت نینتندو سری بازی های Bandai Stadium Events را معرفی کرد که در آنها با دویدن روی دستگاهی به نام Family Fun Fitness می توانستید مسابقه دو میدانی بدهید. این بازی و دستگاه که بیش از ۲۴ سال از ساخت آن می گذرد چنان کمیاب شده است که فردی توانست آن را در سال ۲۰۱۰ در eBay به قیمت ۴۱۳۰۰ دلار بفروشد.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay

2- توپ بیس بال Mark Ecko و Barry Bands
توپ های بیس بالی که باعث قهرمانی یک تیم یا رکوردی جدید می شوند همواره با قیمت های نجومی توسط هواداران ثروتمند خریداری می شوند مثلاً توپ بیس بالی که 765ـمین Home Run مارک اکو را باعث شد به قیمت 750 هزار دلار فروخته شد و توپ Home Run هفتصد و پانزدهم Barry Bonds در eBay با قیمت 220100 دلار در سال 2006 معامله شد.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay


۳- شهاب سنگ مریخی
بزرگترین قطعه از شهاب سنگی که در سال ۱۹۶۲ میلادی در نیجریه به زمین افتاد توسط صاحبانش در eBay به مزایده گذاشته شد. ستاره شناسان قبل از فروش این قطعه ارزشمند که به قیمت ۴۵۰ هزار دلار در سال ۲۰۰۶ فروخته شد از صاحب بعدی آن خواستار شدند تا سنگ را به آنها قرض دهد.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay


۴- فراری Enzo مدل ۲۰۰۳
این ماشین ۱۲سیلندری در سال ۲۰۰۳ به افتخار بنیانگذار فراری یعنی Enzo Ferrari به این نام ساخته شد. از این خودروری استثنایی تنها ۴۰۰ دستگاه تولید شد که همه آنها قبل از عرضه پیش فروش شد. در حال حاضر اگر بخواهید یکی از این ماشین ها را داشته باشید باید با چند میلیون دلار یکی از صاحبانش را راضی به فروش کنید اما یک انگلیسی خوش شانس توانست در سال ۲۰۰۴ یکی از این فراری ها را با قیمت ۶۵۰ هزار دلار در eBay خریداری کند.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay


۵- کارت بیس بال Honus Wagner سال ۱۹۰۹
کارت های بیس بال همیشه از مواردی بوده که کلکسیونرها علاقه زیادی به جمع کردن آنها دارند. کمپانی تنباکوی امریکا ATC در سال ۱۹۰۹ یک کارت بیس بال John Peter Honus Wagner را از سری کارت های T۲۰۶ طراحی کرد و بین سالهای ۱۹۰۹ تا ۱۹۱۱ فروخت. وقتی این بازیکن تیم Pittsburg Pirates اعلام کرد که راضی نیست عکسش با سیگار به فروش برود ATC مجبور شد فروش این کارت را متوقف کند به صورتی که تنها ۵۷ عدد از این کارت به عموم ارائه شد. Michael Gidwitz که توانسته بود این کارت را به قیمت ۶۰۰ هزار دلار خریداری کند در سال ۲۰۰۰ آن را به قیمت یک میلیون و ۲۶۵ هزار دلار در eBay به فروش رساند.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay


۶- شهر Albert در Texas
وقتی می گوییم همه چیز در eBay خرید و فروش می شود شاید باور نکنید که یک شهر کوچک واقع در Texas پس از اینکه توسط Bobby Cave به قیمت ۲۱۶ هزار دلار خریداری شد و او نیم میلیون دلار صرف آبادانی آنجا کرد در eBay به قیمت دو و نیم میلیون دلار در سال ۲۰۰۷ به فروش رفت.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay


۷- نهار با Warret Buffet
وقتی می شنویم وقت طلاست شاید تنها فکر کنید این ضرب المثل خواسته با اغراق ارزش زمان را برساند. اما سال پیش سومین مرد ثروتمند جهان یعنی Warren Buffet تصمیم گرفت که همراهی با خود را در یک وعده نهار در eBay به حراج بگذارد و یک نفر ناشناس با هفت همراه موفق شدند به قیمت دو میلیون و ششصد و سی هزار دلار در یک وعده ناهار با Buffet سر یک میز بنشینند.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay


۸- هواپیمای جت Gulfstream II
ده سال پیش در سال ۲۰۰۱ این کمپانی تگزاسی تصمیم گرفت یکی از هواپیماهای جت Gulfstream II خود را در eBay به مزایده بگذارد. این جت شخصی با قیمت چهار میلیون و نهصد هزار دلار در همان سال فروخته شد.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay


۹- قایق عظیم Frank Mulder
در سال ۲۰۰۶ میلیاردر روسی رومان آبراموویچ تصمیم گرفت قایق غول آسای ۱۲۴ متریFrank Mulder را با قیمت نجومی ۱۶۸ میلیون دلار برای خودش خریداری کند. این قایق ۱۰ اتاق VIP مخصوص ، ۸ اتاق مهمان، یک تئاتر فیلم و یک جایگاه فرود هلیکوپتر دارد که این قایق را بیشتر شبیه کشتی های بزرگ مسافربری کرده است.

گرانترین کالاهای به فروش رفته در eBay

منبع : صـــدای ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج