اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۲۳۲۱
۱۲۱
۱۲۱
پ

سفر سولو با تور پوکت!

جزیره پوکت یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری تایلند است، تفریحات مختلف و زیست شبانه پوکت در میان گردشگران معروف است و به همین دلیل به یکی از مقاصد مناسب برای تجربه سفری تنهایی است.

 

سفر سولو با تور پوکت!

سفر تنهایی تجربه ای است که حداقل یک بار باید آن را امتحان کرد، اگر شما هم به دنبال مقصدی برای تنهایی سفر کردن هستید تور پوکت علی بابا را به شکا پیشنهاد می کنیم. 

تنها سفر کنید

تنهایی سفر کردن آدابی دارد، اگر به تازگی به دنیای سفر وارد شده اید و تصمیم به تجربه سفر سولو دارید، سفر با تور بهترین انتخاب است. می توانید به بالی بروید یا به پوکت سفر کنید اما به شما پیشنهاد می کنم برای انتخاب مقصد موردنظر خود تور بالی علی بابا را بررسی کرده و آن را با تور پوکت مقایسه کنید تا بهترین مقصد را انتخاب کنید.

از آنجایی که بسیاری از گردشگران جزیره پوکت را برای سفر تنهایی انتخاب می کنند ما در ادامه به نکات مهم و ضروری برای سفر سولو به پوکت اشاره می کنیم تا تجربه سفری خاطره انگیز برایتان به جا بماند.

چرا پوکت؟

تایلند یکی از امن ترین کشورهای دنیا است و مردمی مهربان و خونگرم دارد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد برای تجربه اولین سفر تنهایی خود تایلند را انتخاب می کنند. همچنین شما می توانید بیش از یک ماه برای سفر خود برنامه بریزید و براحتی با استفاده از هواپیما، قطار یا تاکسی های دریایی به جزایر مختلف سفر کنید. از سویی دیگر پوکت یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری تایلند است که با بانکوک فاصله کمی دارد و با گذراندن تعطیلات در این جزیره می توانید از دیگر جزیره های دیدنی تایلند بازدید کنید.

اقامت در هاستل

فرقی ندارد دلیل شما برای تنهایی سفر کردن چیست اما بهتر است در مدت سفر به پوکت در هاستل های ساحلی اقامت کنید، در اینصورت می توانید با گردشگران دیگر معاشرت کرده و دوستانی جدید پیدا کنید. همچنین اقامت در هاستل ارزان تر است و براحتی می توانید برای قدم زدن یا ورزش به ساحل بروید. یادتان باشد در صورت اقامت در هاستل خودتان باید از آشپرخانه اشتراکی استفاده کرده و غذا بپزید.

سفر سولو با تور پوکت!

گردش در ساحل

همانطور که می دانید پوکت شهری ساحلی است و 6 ساحل معروف دارد، شما می توانید هر روز برای شنا و آفتاب گرفتن به ساحل بروید و در شن های سفید سواحل پوکت قدم بزنید. همچنین در این سفر تجربه تفریحات آبی مانند غواصی، جت اسکی، کایاک سواری، اسنورکلینگ و ... را از دست ندهید. دنیای زیر آب آندومان پر از ماهی و موجودات دریایی زیبایی است که حداقل یک بار باید دیدن آن ها را تجربه کرد.

اگر به رفتینگ علاقه دارید؛ می توانید با خرید توری یک روزه از ساحل پتونک به منطقه فانک بروید و در مسیر خود از غار میمون ها بازدید  کنید.

معابد پوکت

در پوکت معابد زیادی وجود دارد که هرکدام زیبایی خود را دارد و با مجسمه های بودایی در ابعاد و انداز مختلف شما را غافلگیر می کند؛ از مجسمه بزرگ بودای سفید با 45 متر ارتفاع که نماد پوکت از بودای خوابیده طلایی با طول 45 متر و ارتفاع 15 متری. در این جزیره حتی معبدی چینی جوی توی با معماری منحصر به فرد وجود دارد.

جزایر فی فی را از دست ندهید

جزایر زیبای فی فی یکی از جاذبه هایی است که نباید دیدن آن را از دست داد، تنها کافی است توری یک روزه برای بازدید از مجموعه جزایر فی فی را خریداری کرده و یک روز زیبا برای خود رقم بزنید.

دوچرخه سواری در جنگل های پوکت

یکی از دلایل محبوبیت سفر به پوکت را می توان طبیعت زیبای آن دانست، اطراف این جزیره پارک های دریایی و جنگلی وجود دارد که می توانید دوچرخه کرایه کرده و در امنیت کامل در جنگل قدم بزنید یا برای دیدن حیوانات در زیستگاهشان به سافاری بروید. بازدید از پارک فیل ها را از دست ندهید، می توانید این حیوانات باهوش را از نزدیک ببینید، آن ها را لمس کنید و به فیل ها غذا دهید.

سفر سولو با تور پوکت!

گشت و گذار با اسکوتر برقی در پوکت

برای گشت و گذار مناطق مختلف پوکت می توانید در تور یک روزه با اسکوتر برقی شرکت کنید، در این تور که تنها 2 ساعت طول می کشد می توانید سری به جاذبه های دیدنی پوکت بزنید و از نزدیک با فرهنگ، آداب و رسوم و زندگی روزمره مردم این جزیره رویایی آشنا شوید.

سخن آخر

حالا که با پوکت آشنا شدید می توانید از میان تور پوکت علی بابا یا تور بالی علی بابا یکی را برای سفر انتخاب کنید اما این را بدانید که تایلند یکی از امن ترین مقاصد گردشگری دنیا است و خانم ها و آقایان می توانند با خیال راحت اولین سفر تنهایی خود را با سفر به این کشور تجربه کنند اما یادتان نرود که در سفر سولو باید هشیار بود و با برنامه ریزی عمل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج