adexo3
۱۵۵۰۷
۵ نظر
۵۱۹۸
۵ نظر
۵۱۹۸
پ

در جست‌وجوي خورشيد در روزهاي آفتابي

بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

راشل ديكسون، نويسنده مشهور حيطه توريسم و نويسنده كتاب «بهترين جاها، بهترين زمان‌ها» بهترين پيشنهادهاي خودش را براي شما مطرح مي‌‌كند.

بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن
بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

ساحلي به رنگ سياه قناري

جزاير قناري، اسپانيا

جزاير قناري مجمع‌الجزايري است كه جزو اسپانيا محسوب مي‌شود.‌ اين مجمع‌‌الجزاير از جزيره‌هايي مختلف تشكيل شده است كه هر كدام ويژگي‌هاي خاص خود را دارند. تنريف مشهورترين اين جزيره‌‌هاست كه يك شهر استوايي بندري به همين نام دارد با هتل‌هايي بسيار زيبا، سواحل عالي با امكان شنا، قايق‌سواري و حتي پاراگلايدر، جزيره ال هيرو، ويلاهاي زيبايي دارد كه به مسافران، با پلاژ اختصاصي و يك قايق اجاره داد مي‌شود. «لانزاروته» هم يك جزيره آتشفشاني است كه سواحل و ماسه‌هاي آن به رنگ مشكي هستند. دماي هوا در اين هفته‌ها در جزاير قناري حدود ۲۵درجه سانتي‌گراد است و به راحتي مي‌توانيد در آن‌ها شنا كنيد يا حمام آفتاب بگيريد. از لحاظ خوراكي‌ها هم نگران نباشيد انواع و اقسام غذاها و رستوران‌هاي فست‌فود معروف در دسترس شما هستند.


بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

ماهيگيري حرفه‌اي

آلگاوه، پرتغال

اين شهر بندري پرتغال به دليل ساحل‌هايش و غذاهاي دريايي‌اش شهرت دارد. دماي متوسط هوا در آن، در اين روزها حدود ۲۰درجه سانتي‌گراد است و درياي آن چنان آرام است كه مي‌توانيد با قايق پايي يا پارويي حسابي از ساحل دور شويد و راحت برگرديد. در اين بندر، تورهاي مسافرتي امكان رفتن به ماهيگيري،‌ همراه ماهيگيران حرفه‌اي را براي شما فراهم مي‌كنند. در اين بندر امكان تجربه كردن انواع غذاهاي بومي پرتغالي،‌ اسپانيايي و حتي آفريقايي را داريد.


بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

اگر مي‌خواهيد به ديدن تاريخ برويد

مصر

روزهای پر التهاب مصر به پایان رسیده در مصر شما هم مي‌توانيد از طبيعت و هم از تاريخ لذت ببريد. در سفر به «كارنار ولاكسور» مي‌توانيد از هواي آفتابي و ساحل زيبا لذت ببريد و از قاهره هم مي‌توانيد به ديدن اهرام ثلاثه و آثار باستاني بي‌نظير مجاور آن برويد. بازديد از صحراي زيبا و قايق‌سواري روي رود نيل ديگر تجربه‌هايي است كه در اين روزها در مصر در انتظار شماست. دماي هواي شهرهاي مصر در اين روزها به طور متوسط بين ۳۲ تا ۳۵ درجه سانتي‌گراد است. ذائقه‌هاي مصري‌ها هم بسيار به ايراني‌ها نزديك است و از لحاظ خوراكي به مشكل برنخواهيد خورد.


بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

براي ماه‌عسل

مالديو

پيشنهاد هميشگي بسياري از تورهاي مسافرتي به زوج‌هاي جواني كه مي‌خواهند ماه‌عسل خود را جشن بگيرند جزاير مالديو در اقيانوس آرام، در نزديكي هند است. اين مجمع‌الجزاير به دليل ساحل‌هاي زيبا و تميز درياي آبي با آب گرم و زيبايي‌هاي طبيعي‌اش شهرت دارد. درختان و گياهان استوايي و ويلاهاي جاي گرفته در دل جنگل‌ها و صخره‌ها منظره‌هاي فوق‌العاده‌اي را شكل مي‌دهند. بعضي از جزيره‌ها بسيار كوچك هستند و تنها يك ويلا در آن‌ها واقع است و فقط يك زوج ساكن آن‌ها مي‌شوند و مايحتاج روزانه آن‌ها توسط قايق براي‌شان آورده مي‌شود اما شايد به دلايل ايمني، بهتر باشد از اين جزاير دونفره صرف‌نظر كنيد. اين روزها دماي هوا در مالديو بين ۳۲ تا ۳۵درجه البته با شرجي بالاست. يادتان باشد كه غذاهاي مالديو اصولا بسيار تند هستند و براي همين بايد در انتخاب غذا دقت كنيد.


بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

شهر مهماني‌ها

ريودوژانيرو،‌ برزيل

شهر مشهور برزيل به شهري شهرت دارد كه نمي‌خوابد. در سواحل ريو مي‌توانيد موج‌سواري كنيد، سوار قايق يا جت‌اسكي شويد و حتي با پاراگلايدر يا بالون به آسمان برويد. در اين روزها شهر ريو خيلي شلوغ نيست و شما مي‌توانيد با خيال راحت در تمام شهر گردش كنيد و از زيبايي‌هاي آن لذت ببريد اما حواس‌تان باشد كه شب‌ها اين شهر اصلا امن نيست و حتما بايد همراه گروه باشيد. در ضمن در تمام ساعات روز مراقب سارقان و جيب‌برها باشيد. يادتان باشد كه حتما از تله‌‌كابين مشهور شهر استفاده كنيد و از بالاي كوه‌ها به منظره زيباي غروب آفتاب در شهر ساحلي نگاه كنيد. دماي هواي اين روزهاي شهر بين ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتي‌گراد است .

بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن


بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

ملاقات با كانگوروها

استراليا

اگر بتوانيد در يك سفر به استرالیا همه نقاط ديدني اين قاره سر بزنيد واقعا شاهكار كرده‌ايد. شهر ملبورن با آثار خاص معماري‌اش، سيدني با ساحل فوق‌العاده‌اش و جزيره ويتسانه‌ با جنگل‌هاي استوايي‌اش توصيه‌هاي فوق‌العاده‌اي هستند. بر اساس گفته‌‌هاي پزشكان در استراليا بايد بيشتر از ساير نقاط جهان به فكر حفاظت از پوست و چشمان خودتان در مقابل اشعه‌‌هاي مضر (UV) خورشيد باشيد. در استراليا مي‌توانيد به تماشاي كانگوروها برويد و آبشارهاي فراواني را هم ببينيد اما در صحراها مواظب انواع و اقسام حشرات و خزنده‌هاي خطرناك باشيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

بهترین شهرهای جهان برای آفتاب گرفتن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ندا

      توريستي

    • lili

      خدا قسمت کنه همه این کشور ها رو بریم.

    • saba

      میخوامشوووووووووووووووووووووووووووون

    • سميرا

      الان يعني ما انقدر بودجه داريم كه بريم اين كشورها واسه آفتاب گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ثنا

      با سلام..
      برای جزیره ای که گفتین در مالدیو خصوصیه..
      اسم جزیره رو نام میبرین؟
      باتشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج