adexo3
۲۰۵۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تاثیر استراتژی نمایش فیزیکی در تبلیغات

تعیین استراتژی نمایش فیزیکی، تاثیر مستقیم و اثر گذاری بر روی تبلیغات دارد. مسعود باشنگ رئیس انجمن صنفی آژانس های تبلیغاتی با بیان این مطلب گفت: استراتژی که صاحبان شرکت ها در نمایش فیزیکی خود تنظیم می کنند بسیار مهم و قابل تامل است.

تعیین استراتژی نمایش فیزیکی، تاثیر مستقیم و اثر گذاری بر روی تبلیغات دارد. مسعود باشنگ رئیس انجمن صنفی آژانس های تبلیغاتی با بیان این مطلب گفت: استراتژی که صاحبان شرکت ها در نمایش فیزیکی خود تنظیم می کنند بسیار مهم و قابل تامل است. در خلق تبلیغات دو نوع روش وجود دارد که در روش اول صاحبان تبلیغات با ایجاد مسئله و سوال برای مخاطبان، آنها را به فکر وا می دارند و در روش دوم به صورت واضح موضوع را شرح می دهند که در روش اول جذابیت و تفاوت قابل لمس تر است.

تاثیر استراتژی نمایش فیزیکی در تبلیغات

باشنگ با اشاره به اینکه شرکت ها یا هلدینگ هایی که صاحب چند برند هستند با تبلیغات برای برندهای خود در میان مخاطبان اعتماد سازی می کنند، اظهار داشت: تمام تلاش شرکت ها با ارائه روش هایی مانند پوشیدن لباسهای متحدالشکل و یا واحد های روابط عمومی ،ارائه خدمات گوناگون در راستای تبلیغات و خود نمایی در بازار تبلیغات است.
وی در ادامه افزود : درست است که در شرکت ها شاهد حضور واحدهای بازاریابی و روابط عمومی هستیم اما شاید به طور قطع باید گفت که فعالیت این حوزه ها نیز زیر مجموعه ای از استراتژی های تبلیغاتی شرکت ها است زیرا این اقدامات در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان صورت می گیرد که این موضوع نیز بخشی از تبلیغات به شمار می آید.
باشنگ در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه استراتژی نمایش فیزیکی می تواند در شناساندن نام و نشان تجاری به مشتریان تاثیرگذار باشد خاطر نشان کرد: ترسیم خدمات در ذهن مشتریان نیز یکی از استراتژی هایی است که صاحبان برندها می توانند در تبلیغات خود آن را به کار گرفته و در راستای ارتقاء خدمات و تبلیغات خود قدم بردارند.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج