اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۴۶۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بزرگترین اشتباهات در طراحی آشپزخانه را بشناسید

طراحان آشپزخانه بعضی اشتباهات رایج را مشخص کرده و در اختیار ما قرار داده اند. در اینجا با بعضی از این اشتباهات آشنا می شوید

بزرگترین اشتباهات در طراحی آشپزخانه را بشناسید


برترین ها : طراحان آشپزخانه بعضی اشتباهات رایج را مشخص کرده و در اختیار ما قرار داده اند. در اینجا با بعضی از این اشتباهات آشنا می شوید:

۱.عدم جذابیت

بزرگترین اشتباهات در طراحی آشپزخانه را بشناسید

میک دو گیولیو می گوید "بهترین آشپزخانه ها گرم، جذاب و راحت به نظر می رسند، مثل اینکه روحی در آنها جریان دارد. هر پروژه ای فرصتی است برای انجام یک کار تازه و خلاقانه. نه فقط کابینت ها و قفسه ها، بلکه کل آشپزخانه باید هارمونی داشته باشد، مثل اینکه کل آشپزخانه در حال آواز خواندن است."

۲. کابینت هایی که از سقف کوتاه ترند

بزرگترین اشتباهات در طراحی آشپزخانه را بشناسید

جان شیندلر می گوید " این کابینت های کوتاه پر از گرد و خاک می شوند، ضمن اینکه خواه ناخواه وسایل غیرضروری را روی آنها قرار می دهیم و آشپزخانه را شلوغ می کنیم." کابینت ها باید ارتفاعی معادل ارتفاع سقف و بیشترین فضا رابرای نگهداری اجسام داشته باشند. بهتر است در کابینت ها شیشه ای باشد تا آشپزخانه روشن تر و بازتر به نظر برسد.

۳. افراط

کریستوفر پیکاک می گوید "وقتی آشپزخانه ای را می بینم که در طراحی اش افراط شده است، دیوانه می شوم. خیلی مهم است که بدانیم کی باید کار را متوقف کنیم." پیکاک در آشپزخانه ای که در این تصویر می بینید از کف پوش های چوبی قدیمی و کابینت های مرمری استفاده کرده است و با این کار با آشپزخانه ظاهری ملایم و زیبا داده است.

۴. استفاده بیش از حد از لوازم ضد زنگ

بزرگترین اشتباهات در طراحی آشپزخانه را بشناسید

متیو کویین می گوید " وسایل ضدزنگ زیبا هستند ولی اگر از حد خاصی بیشتر شوند باعث می شوند که آشپزخانه کوچک به نظر برسد." در این آشپزخانه طراح در کنار لوازم ضدزنگ از کابینت های سفید استفاده کرده است تا آشپزخانه بیشتر به یک اتاق شبیه باشد. مراقب وسائل بسیار بزرگ - مانند یخچال - باشید چون خیلی زود کل طراحی آشپزخانه را تحت الشعاع قرار می دهند.

۵. تصور اشتباه "هرچه بزرگتر بهتر"

تیش کی می گوید " اگر طراحی آشپزخانه درست باشد، از لوازمی با کیفیت بالا استفاده شود و به جزئیات دقت شود، حتی کوچک ترین فضا هم می تواند آشپزخانه ای خوب و مناسب باشد.

۶. تعداد بیش از حد قفسه ها و کابینت ها

بزرگترین اشتباهات در طراحی آشپزخانه را بشناسید

رابرت بیکس می گوید "لازم است بین فضاهایی که برای نگهداری اشیا به کار می روند، اشیای کاربردی و اشیای تزئینی نوعی تعادل برقرار شود. هیچ نیازی نیست که اتاق ما پر از کابینت باشد."

۷. کابینت هایی با کیفیت پایین

بزرگترین اشتباهات در طراحی آشپزخانه را بشناسید

بورلی السلی می گوید " این درها در طول روز بارها باز و بسته می شوند بنابراین لازم است محکم و زیبا باشند. بهتر است از چوب یا فلز محکم، رنگ خوب و لولاهای محکم استفاده کرد." خانم السلی همه کابینت های این آشپزخانه را طبق سلیقه و نظر خود طراحی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج