اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۲۴۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

دكوراسيون رژيمي

کاهش وزن با دكوراسيون خانه! هر دو مواردي كاملا متفاوت هستند. مگر اينكه دستگاه‌هاي بدنسازي را با مبلمان جايگزين كنيد، اما آیا مي‌دانيد وجه اشتراك آنها چيست؟در این مطلب، ۱۰ روش براي کاهش وزن در فرايند تغيير دكوراسيون را به شما مي‌گوييم.


دكوراسيون رژيمي

برترین ها: کاهش وزن با دكوراسيون خانه! هر دو مواردي كاملا متفاوت هستند. مگر اينكه دستگاه‌هاي بدنسازي را با مبلمان جايگزين كنيد، اما آیا مي‌دانيد وجه اشتراك آنها چيست؟ در این مطلب، 10 روش براي کاهش وزن در فرايند تغيير دكوراسيون را به شما مي‌گوييم.

دكوراسيون رژيمي

۱- تلويزيون را در اتاقي قرار دهيد كه جايي براي نشستن نيست. اگر تماشا كردن تلويزيون سخت يا آزاردهنده باشد، كمتر آن را انجام مي‌دهيد. (صبر كنيد، چه كسي اتاقي دارد كه در آن جايي براي نشستن وجود ندارد؟)

۲- اگر تلويزيون بايد در اتاق بماند، روي آن را بپوشانيد يا در كمدی قرار دهيد و تنها در مواقع خاص، پوشش آن را برداريد.

۳- شجاعانه از شر تلويزيون خلاص شويد. وقتي تلويزيون نداريد، ديگر روي كاناپه و جلوي آن دراز نمي‌كشيد. اين حالت هم براي بدن مفيد است و هم برای ذهن. البته، در ابتدا اين كار شما را ناراحت مي‌كند.

۴- غذا و خوراكي را فقط در آشپزخانه نگه داريد. زمانی که در نقاط مختلف خانه يا محل كار شما، كاسه‌اي پر از شكلات قرار دارد، سرگرم شدن با آن ساده‌ترین راه است، اما اگر براي خوردن غذا مجبور باشید که به آشپزخانه برويد، با احتياطی بيشتر فكر مي‌كنيد كه آيا واقعا گرسنه هستيد يا خير. از این رو، به‌جاي كاسه‌هاي شكلات، گياه يا گل قرار دهيد و به اين ترتيب، كاري تازه نیز انجام دهید.

۵- از ميوه‌ها در دكوراسيون استفاده كنيد. هنگامي كه براي خوردن چيزي به آشپزخانه مي‌رويد، كاسه‌اي از ميوه‌هاي تازه روي پيشخوان يا ميز، انتخابی سالم‌تر به عنوان ميان وعده شما خواهد بود.

۶- فضا را براي ورزش خالي كنيد. اگر در خانه فضاي كافي نداشته باشيد، ورزش كردن مشكل خواهد بود. مكاني را در خانه در نظر بگيريد كه هميشه، خالي از هرگونه ريخت و پاش و اشياي بزرگ باشد. اگر بتوانيد تشك تمرين در آنجا بيندازيد و بدون تميز كردن اتاق يا تكان دادن ميز، دراز و نشست برويد، احتمال اينكه به‌طور مرتب اين كار را انجام دهيد، زيادتر است.

۷- تايمری زيبا بخريد و روي پيشخوان قرار دهيد و هنگامي كه مشغول فعاليت‌هاي نشستني مانند خريد اينترنتي يا تماشاي تلويزيون هستيد، آن را تنظيم كنيد. زماني كه تايمر متوقف شد، براي پياده‌روي بيرون برويد: راه برويد و راه برويد.

۸- فضايي براي دوچرخه‌ خود ايجاد كنيد. از آنجا که قرار دادن دوچرخه در آپارتمان كمي مشكل است، فضا را براي جايگاهی ديواري بررسي كنيد يا از دوچرخه‌هاي تاشو استفاده كنيد. اگر دوچرخه داخل خانه باشد، بيشتر از آن استفاده مي‌كنيد.

۹- چراغ‌ها را به تايمر وصل كنيد. اگر بيدار شدن و ورزش كردن هنگام صبح، کاری دشوار است، چراغ‌هاي اتاق را با تايمر تنظيم كنيد تا با به صدا درآمدن ساعت، روشن شوند. با اين روش، واقعا از خواب بيدار مي‌شويد هرچند، ممکن است كمي آزاردهنده باشد.

۱۰- اتاق خود را تميز و مرتب نگه داريد. اگر تختخواب خود را مرتب كنيد و اتاق شما تميز باشد، شب‌ها و هنگام خواب، اتاق دعوت‌كننده‌تر است و خواب شبانه شما آرام‌تر خواهد بود. اگر سر ساعت بخوابيد، زمانی كمتر را به ميان وعده آخر شب اختصاص مي‌دهيد و بيشتر مي‌خوابيد كه اين امر به شما كمك مي‌كند که از وزن خود كم كنيد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج