adexo3
۲۹۲۶۵
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

چگونه می توان از بشقاب در چیدمان منزل استفاده کرد؟

حتي ممكن است تعدادي از ظرف‌هاي سرويس چيني شما ترک خورده و قابل استفاده نباشد، ولي نتوانید آنها را دور بريزيد. در این صورت، سطح خالي ديوار بهترين فضا براي نگهداري آنهاست.


چگونه می توان از بشقاب در چیدمان منزل استفاده کرد؟

برترین ها: گاهی اوقات، تزئین دیوارها به مشکلی تبدیل می‌شود و براي پر كردن قسمتی خالي از ديوار بايد وقت و هزينه‌ای بسیار بپردازید، زيرا به‌عنوان مثال، براي خريد تابلویی تزئینی باید دست‌کم 50 تا 60 هزار تومان هزینه کنید. چرا از اشيايي كه در خانه داريد، مانند ظرف‌ها و بشقاب‌ها براي جلوه دادن به ديوار‌ها كمك نمي‌گيريد؟

چگونه می توان از بشقاب در چیدمان منزل استفاده کرد؟

بشقاب‌های تزئینی را که کادو گرفته‌اید یا به‌عنوان سوغات از سفری با خود آورده‌اید یا به شما ارث رسیده است، به ياد بياوريد. حتي ممكن است تعدادي از ظرف‌هاي سرويس چيني شما ترک خورده و قابل استفاده نباشد، ولي نتوانید آنها را دور بريزيد. در این صورت، سطح خالي ديوار بهترين فضا براي نگهداري آنهاست. با اين كار، با يك تير دو نشان مي‌زنيد؛ هم فضاي كابينت‌ها و قفسه‌هاي شما خالي مي‌شود و هم سطح ديوار‌ها روح و جانی تازه مي‌گيرد.

• بشقاب‌ها می‌توانند رنگ و سبک‌های مختلف را به فضای شما وارد کنند و روي ديوار هر فضایی از آشپزخانه گرفته تا اتاق کار، آويزان شوند. براي نصب اين ظرف‌ها كنار هم يا تركيب آنها با عناصر دكوري ديگر، وقت و سليقه خرج كنيد و طرح‌هايی زيبا و جالب به‌وجود آوريد.

• بشقاب‌های سرامیکی با زمینه سفید می‌تواند برای دکوراسیون مدرن شما مناسب باشد. اگر فضای شما سبکی سنتی دارد، از بشقاب‌هایی با طرح‌های قدیمی مانند گل و مرغي، لیلی و مجنون، شاه عباسی یا گل سرخی استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب ظرف‌هایی که با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و به خوبی کنار یکدیگر بنشینند، بسیار مهم است.

چگونه می توان از بشقاب در چیدمان منزل استفاده کرد؟

• دليلي ندارد جنس تمام بشقاب‌ها چيني يا سراميك باشد، حتي مي‌توانيد از بشقاب‌هاي ملامين يا مسي هم استفاده كنيد.

• براي تغيير جلوه بشقاب‌هاي ساده و سفيد، آنها را نقاشي كنيد يا طرح و شكل را با استفاده از برچسب‌هايي روي بشقاب‌ها منتقل كنيد.

چگونه می توان از بشقاب در چیدمان منزل استفاده کرد؟

• برای آویختن بشقاب باید به دنبال قلاب‌هایی باشید که تحمل وزن بالا را داشته باشند و تنها به یک یا دو نقطه متصل نباشد. بهترین و مطمئن‌ترین راه آن است که از قلاب‌هایی استفاده کنید که چهار طرف بشقاب را تحت پوشش قرار دهند. همچنين، می‌توانید از قلاب های مخصوص نصب قاب عکس روی دیوار استفاده کنید.



چگونه می توان از بشقاب در چیدمان منزل استفاده کرد؟

مراحل آویزان کردن بشقاب‌ها:

۱. برگه یا روزنامه‌ای را به اندازه فضایی از دیوار که می‌خواهید ظرف‌ها را روی آن نصب کنید، روی زمین قرار دهید. پیش از آن که بشقاب‌ها را روی دیوار آویزان کنید، روی برگه بچینید و به چیدمانی نهایی برسید. اگر طرح‌های سنتی را دوست دارید از چیدمانی متقارن استفاده كنيد و چنانچه طرح های مدرن مورد علاقه شماست، آنها را به صورت نامتقارن روی برگه بچینید.

۲. برای حفظ تعادل، حدود ۱۵ سانتی متر بین ظرف‌ها و از آنها تا سقف فاصله‌ بگذارید.

۳. محل قرار گرفتن ظرف‌ها را با ماژیک روی برگه مشخص کنید و برگه را به کمک چسب کاغذی روی دیوار بچسبانید. سپس، این نقاط را روی دیوار مشخص کنید.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج