اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۷۶۹۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

شايد براي شما هم جالب باشد بدانيد مبل‌هايي كه ما سال‌هاست از آنها در دكوراسيون منزل‌هاي‌مان استفاده مي‌كنيم، هر كدام اسم مخصوص به خود را دارند.

مجله منزل - شمیم آقازاده، كارشناس معماری: شايد براي شما هم جالب باشد بدانيد مبل‌هايي كه ما سال‌هاست از آنها در دكوراسيون منزل‌هاي‌مان استفاده مي‌كنيم، هر كدام اسم مخصوص به خود را دارند. اين مساله براي خود من كه بسيار جالب بود؛ بنابراين با خودم فكر كردم شايد شما هم دوست داشته باشيد مبل‌هاي خانه‌تان را بيشتر بشناسيد و موقع خريد كردن حرفه‌اي‌تر به نظر برسيد.

مبلمان‌ ركلاينر، مناسب براي خانه‌هاي مدرن

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

راحتي‌ها و مبلمان‌ ركلاينر داراي تكيه‌گاهي متحرك و تطبيق‌پذيرند كه سطح استراحتگاه قابل تنظيمي براي پاها دارند. ساز و كار اجرايي ركلاينر‌ها با موتوري انجام مي‌شود كه هم‌سطح با دو دست در طرفين مبل قرار گرفته است. همچنين با كمك كنترل از راه دور مي‌توانيد اين مبل را به هر حالتي كه تمايل داريد، تنظيم كنيد.


مبلمان‌ سالني، مناسب براي خانه‌هاي مدرن

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

اين صندلي‌هاي كوتاه و بدون دسته، نشيمنگاهي عميق و بسيار راحت دارند كه خیلی خوشايند است. اين نوع مبل‌ها معمولا پايه‌هاي چوبي كوتاهي دارند كه اغلب موارد به ساختار اصلي مبل متصل است و به طور كامل ديده مي‌شود. در بعضي موارد هم پايه‌هاي آن استيل است.


مبلمان هتلي، مناسب براي خانه‌هايي به سبك معاصر و مدرن

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

اين سبك مبلمان‌ جلوه‌اي بسيار ساده با خطوطي ملايم دارد و بيشتر در لابي هتل‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. نشيمن اين مبلمان‌ معمولا دو روكش دارد؛ يكي روكش اصلي سرتاسري براي خود مبل و يكي هم روكشي محافظ كه در زير آن قرار مي‌گيرد. تكيه‌گاه اين مبلمان‌ زاويه‌دار است. دسته‌ها معمولا روكش دارند و پايه‌ها هم صاف و چوبي هستند.


مبلمان هاروارد، مناسب براي خانه‌هايي به سبك معاصر و مدرن

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

اين مبل‌ها تكيه‌گاهي منحني، نشيمنگاهي وسيع و دسته‌هايي گرد دارند. معمولا پايه‌هاي اين مبل‌ها چوبي و ثابت است اما در بعضي موارد ديده شده كه در زير پايه‌ها، چرخ‌هاي كوچكي به منظور جا‌به‌جايي راحت‌تر آنها تعبيه مي‌شود.


مبلمان با پشتي بالدار، مناسب براي خانه‌هايي به سبك روستيك

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

اين نوع مبل‌ها، تكيه‌گاهي بلند با دسته‌هاي كوتاه و گرد دارند. در دو طرف تكيه‌گاه اين مبل، دو تكه اضافي به صورت دو بال جلو آمده كه در ارتفاع سر فرد قرار مي‌گيرد و باعث مي‌شود جايي مناسب براي قرار‌گيري سر به وجود بيايد. پايه‌هاي اين نوع مبل‌ها هم چوبي و بدون روكش است.


مبل‌هاي توكسدو، مناسب براي دكوراسيون‌هاي مدرن

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

اين نوع مبل دسته‌هاي بلند با ارتفاعي به اندازه تكيه‌گاه مبل دارد. همچنين پايه‌هاي اين مبل، صاف، بدون تراش، بدون روكش و به طور كامل قابل ديد است.


مبلمانی با دسته‌هاي گرد و پايين، مناسب براي اغلب سبك‌هاي دكوراسيوني به غير از كلاسيك و روستيك

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

اين مبل محبوب‌ترين مدل مبلی است كه در اغلب خانه‌ها يافت مي‌شود. دسته‌هاي اين مبل گرد و كوتاه است. اين مبل اغلب به صورت تمام پارچه يافت مي‌شود و داراي تشكچه‌هايي است كه باعث مي‌شود تكيه‌گاه كوتاه‌تر يا بلند‌تر شود. مزيت ديگر اين مبل‌ها اين است كه مي‌توانند پايه‌دار يا بي‌پايه باشند.


مبلمان‌ لوئيس، مناسب براي خانه‌هایی به سبك كلاسيك

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند

مبلي به سبك لوئيس، فريم چوبي بسيار شكيل و مجللي دارد كه به پايه‌هاي چوبي شكل با انحنايي زيبا ختم مي‌شود. تكيه‌گاه اين مبل‌ها روكش‌دار، محكم و معمولا با فرم‌هاي جالب است و نشيمن آنها هم حالتي گرد و برآمده دارد.


برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلام

      چه زشت بودن ...

    • بدون نام

      ممنون تو دکوراسیون خیلی شیک میشن
      به خصوص ۲و۵و8
      من مدل دوم استفاده کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج