adexo3
۴۹۷۹۳
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

عمر کابینت ها را چگونه افزایش دهیم؟

کابینت‌ها هم مانند تمامی‌ وسایل منزل به مراقبت احتیاج دارند. فرقی هم نمی‌کند که از جنس چوب باشند یا فلز.اگر می‌خواهید دوام کابینت‌های‌تان بیشتر باشد، به این نکات توجه کنید.

عمر کابینت ها را چگونه افزایش دهیم؟

روزنامه هفت صبح: کابینت‌ها هم مانند تمامی‌ وسایل منزل به مراقبت احتیاج دارند. فرقی هم نمی‌کند که از جنس چوب باشند یا فلز. شما باید به طور دائم آنها را تمیز و مرتب کنید تا بتوانید زیبایی آنها را حفظ کنید و به عمر آنها بیفزایید. اگر می‌خواهید دوام کابینت‌های‌تان بیشتر باشد، به این نکات توجه کنید:

  • کابینت‌ها را به طور منظم تمیز کنید. به دلیل تراکم ظروف و مواد غذایی، کابینت‌ها محل مناسبی برای تجمع و ورود مورچه، سوسک و انواع جانوران موذی است.

  • اگر نوارهای لبه کابینت‌های چوبی‌تان یا قسمتی از روکش آنها کنده شده آنها را در اولین فرصت تعمیر کنید. به خصوص اگر این آسیب مربوط به کابینت زیر‌ظرفشویی باشد. این قسمت‌های آسیب‌دیده، آب را به بخش‌های داخلی چوب کابینت هدایت می‌کند و به آن آسیب می‌رساند.

عمر کابینت ها را چگونه افزایش دهیم؟

  • پیشخوان آشپزخانه به طور معمول محلی برای قرار گرفتن وسایل سنگینی مانند مایکروویو و غذاساز است. اگر وسایل این چنینی وزن زیادی دارند، هر از چندگاهی آنها را جابه‌جا کنید و آنها را برای طولانی‌مدت روی پیشخوان کابینت‌ها قرار ندهید.

  • قاشق‌ها، چنگال‌ها و در مجموع تمامی‌ ظرف‌ها را بعد از اینکه به طور کامل خشک شدند درون کابینت‌ها قرار بدهید. ظروف خیس به دیواره داخلی کابینت‌ها آسیب می‌رساند.

  • در طبقه‌های کابینت بیش از اندازه ظرف نچینید. بسیاری از کابینت‌ها طبقاتی فلزی دارند یا چوبی‌اند و با تعدادی پیم کوچک به بدنه کابینت متصل می‌شوند. به همین خاطر اگر بیش از اندازه سنگین شوند، قوس پیدا می‌کنند و ممکن است به صورت ناگهانی خم شوند یا بشکنند و به دنبال آن ظرف‌های زیادی آسیب ببینند.

  • بيشتر کابینت‌های مدرن با روکش‌هایی ضدخش و ضدضربه پوشیده می‌شوند اما اگر کابینت‌های شما قدیمی ‌است و به چنین امکانی مجهز نیست، مواظب باشید که با اشیاي نوک تیز صدمه نبینند چون هم نمای صفحه‌های رویین کابینت شما را نازیبا می‌کند و هم تجمع آلودگی‌ها و رشد باکتری‌ها را در پی خواهند داشت.

  • برای تمیز کردن کابینت‌ها فقط از یک پارچه نمدار استفاده کنید و مواد شوینده به کار نبرید اما اگر آلودگی‌هایی در سطوح کابینت‌ها وجود دارد که با آب پاک نمی‌شوند، می‌توانید از تمیزکننده‌های چندمنظوره استفاده کنید.

  • اگر از شکل قدیمی کابینت‌های چوبی یا فلزی‌تان خسته شده‌اید، می‌توانید از برچسب‌های پلاستیکی که طرح چوب دارند استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج