adexo3
۳۷۱۱۲۶
۵۱۰۰
۵۱۰۰
پ

تجربه‌ی جنگ هیجان انگیز روبات‌ها در خانه

طرفداران ربات‌های جنگجو کم نیستند، حال این مبارزه‌ی حماسی ربات‌های فیلم هزارتوی معمای حاشیه اقیانوس آرام (۲۰۱۳) و یا جنگ ربات‌ها در مقیاس کوچک‌تر باشد، جذابیت و هیجان خاص خودش را دارد. شما به‌زودی، امکان لذت بردن از جنگ ربات‌ها را با گنکر (Ganker)، یک اپلیکیشن کنترل جنگ ربات‌ها خواهید داشت.

وب سایت بیتلاگ: طرفداران ربات‌های جنگجو کم نیستند، حال این مبارزه‌ی حماسی ربات‌های فیلم هزارتوی معمای حاشیه اقیانوس آرام (۲۰۱۳) و یا جنگ ربات‌ها در مقیاس کوچک‌تر باشد، جذابیت و هیجان خاص خودش را دارد. شما به‌زودی، امکان لذت بردن از جنگ ربات‌ها را با گنکر (Ganker)، یک اپلیکیشن کنترل جنگ ربات‌ها خواهید داشت.
تجربه‌ی جنگ هیجان انگیز روبات‌ها در خانه
رباتی در اندازه‌ی اسباب‌بازی به سبکی که به نظر می‌رسد مستقیماً از دل انیمیشن مبارزان گاندام آمده باشد، به کاربران امکان مبارزه ربات‌ها تا پای مرگ را می‌دهد. بله درست متوجه شدید، درواقع این ربات‌ها تا زمان نابودی و تخریب کامل رقیب باهم مبارزه نمی‌کنند، بنابراین لازم نیست به فکر تعمیر اساسی و یا خرید یک ربات جدید باشید.
برنامه‌ی گنکر به‌ این‌ترتیب عمل می‌کند که سنسورهایی که در ربات تعبیه ‌شده با هر ضربه منجر به افت سلامت ربات می‌شود، اولین رباتی که سلامتش به‌طورکلی تخلیه شد، شکست می‌خورد. ganker-fighting-robot-2 رباتهای مبارز موتورهای سروو در هر مفصل (نه مفصل درمجموع) به ربات امکان مشت و لگد زدن و اجرای حرکات مبارزه‌ی قانونی را می‌دهد.
تجربه‌ی جنگ هیجان انگیز روبات‌ها در خانه
تحرک چهار جهته به ربات امکان حرکت آزادانه در سراسر رینگ مبارزه (یا همان میز قهوه!) را می‌دهد. اندازه‌ی این ربات‌ها ۲۰۰ * ۲۱۰ * ۲۱۰ میلی‌متر است. ganker-fighting-robot-۳ ربات‌های مبارز‌ در حال حاضر کمپینی در ایندی‌گوگو برای این گنکر راه‌اندازی شده که پیش‌خرید هر ربات را با قیمت ۲۴۹ دلار امکان‌پذیر می‌کند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تجربه‌ی جنگ هیجان انگیز روبات‌ها در خانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج