adexo3
۴۸۷۱۸۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ ارتباط سس قرمز و حمیدرضا بقایی

پویان فراستی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

به تازگی دانشمندان ناسا هفت سیاره شبیه زمین را که ۴۰ سال نوری با ما فاصله دارند، کشف کرده‌اند.
در همین حال که یک عده در آمریکا به دنبال جایی برای فرار از دست ترامپ بودند، یک عده دانشمند دیگر در انگلستان یا همان جزیره کوچک در غرب آفریقا در حال تلاش براي يافتن راه‌حلی علمی در استفاده از آخرین قطرات سس بودند.
آدم سطح دغدغه را می‌بیند دلش غنج می‌رود. بیکارتر از این دانشمندان من بدبخت هستم که دارم درباره کشف آن‌ها می‌نویسم. اما هدف از این متن ارائه یک پیشنهاد مطالعاتی به عزیزان دانشمند غربی است بلکه گرهی از مشکلات مردم باز کنند.
هر ۴ سال یک بار در کشورعزیزمان ایران با نزدیک شدن انتخابات و شروع گرده‌‌افشانی‌های بهاری مقادیر زیادی شوق خدمت و احساس وظیفه در کشور منتشر می‌شود.
در گذشته قدرت تاثیر گرده‌افشانی زیاد نبود اما به تازگی با شدت آلودگی هوا و بالا رفتن ناخالصی متاع موجود در بازار اثر این گرده‌‌افشانی دو چندان شده است و باعث می‌شود زندانیان خوش‌سابقه هم برای انتخابات ریاست جمهوری احساس وظیفه کنند.

این احساس وظیفه یا شوق خدمت که برخی آن را به حب قدرت هم معنی کرده‌اند، دقیق مشخص نیست از کجا سرچشمه می‌گیرد و از کدام یک از منافذ بدن وارد می‌شود.
اما متاسفانه هفته گذشته این حس با وارد شدن به بدن حمیدرضا بقایی باعث شد این فرد خوش‌سابقه کشورمان برای ریاست‌جمهوری احساس وظیفه و اعلام کاندیداتوری کند.

بعد از این اتفاق تعداد کثیری از زندانی‌هاي کشور از این تصمیم حمایت و برای تشکیل کابینه اعلام آمادگی کردند. همچنین بعد از اعلام کاندیداتوری حمیدرضا بقایی صنف سنگ‌پا‌فروشان قزوین با اعلام برائت از این تصمیم به نشانه اعتراض دو هفته مغازه‌های خود را بستند.

حالا مساله اینجاست که هنوز مشخص نیست این ویروس خطرناک به بدن چه کسانی نفوذ کرده است و چون بعید نیست که زندانیان خوش سابقه دیگری هم اعلام کاندیداتوری کنند، بهتر است دانشمندان بی‌خیال آخرین قطرات سس قرمز شوند و یک فکری به حال این شوق خدمت در ایران بکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقدر حرص این یکی رو نخورید احمدی نژاد به اندازۀ کافی شما را از سال 84 حرص داد بس مجله جان

    • بدون نام

      این اعتماد به نفسشون خیلی جالبه!!!!

    • بدون نام

      منگول مفنگي !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج