اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۹۵۷
۵۱۳۳
۵۱۳۳
پ

همه آنچه کودک شما، این روزها نیاز دارد

تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای

شايد شما هم براي تصميم درباره اين‌كه چه چيزي را با بچه‌ها به مدرسه بفرستيد، سردرگم شده‌ايد. اين خوراكي‌ها هميشه به هدف مي‌خورند. كودك شما با اشتياق آن‌ها را با خود به مدرسه خواهد برد. اين چك‌ليست به شما كمك مي‌كند هيچ‌وقت دست خالي نمانيد.

تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای
تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای

آجيل هندي: در هر مغازه‌اي مي‌توانيد اين آجيل‌ها را پيدا كنيد. به شكل‌ها، رنگ‌ها و مزه‌هاي مختلف وجود دارند و بچه‌ها معمولا از طعم تند و تيز آن‌ها خوش‌شان خواهد آمد. مي‌توانيد اين آجيل‌ها را هفته‌اي يك‌بار بدون نگراني به بچه‌ها بدهيد.

مغز آجيل: مغز بادام، پسته، بادام هندي و گردو، تنقلات خوب و پر فايده‌اي هستند كه هم انرژي لازم را به بچه‌ها مي‌رسانند و هم پر از ويتامين هستند.

نخودچي و كشمش: بچه‌ها اين اسنك را خيلي دوست دارند. هم خوردنش راحت است و هم طعم شور و شيرينش براي بچه‌ها جالب است.

خرماي خشك: شايد كوچولوي شما خرما دوست نداشته باشد اما اگر آن را مي‌خورد، مي‌توانيد مقداري خرماي خشك بخريد و لابه‌لاي آجيل‌هايش بگذاريد.

تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای

ميوه خشك: ميوه خشك هم به‌صورت بسته‌بندي در سوپر ماركت‌ها پيدا مي‌شود و هم مي‌توانيد از مغازه‌هاي شيريني يا آجيل‌فروشي آن را تهيه كنيد. البته اگر در خانه ميوه خشك درست كنيد از همه بهتر است.

بيسكويت: بيسكويت‌هاي عصرانه يا كراكرهاي سبزي‌دار گزينه‌هاي مناسبي هستند. حتي مي‌توانيد لاي دوتا از آن‌ها پنير خامه‌اي يا شكلات بريزيد كه بچه‌ها اشتياق بيشتري به خوردن آن‌ها از خود نشان دهند. آن‌ها را حتما در ظرف بگذاريد تا له نشوند.

ميوه‌ها: اگر مي‌خواهيد با بچه‌ها ميوه بفرستيد، بهتر است كمي به‌خودتان زحمت بدهيد و ميوه‌ها را خرد كنيد. نارنگي و پرتقال را پر‌پر و سيب و هويج را قطعه‌قطعه كنيد. ميوه‌ها را به‌راحتي مي‌توانيد در ظرف‌هاي دردار يا كيسه‌هاي زيپ‌دار در كيف بچه‌ها بگذاريد.

ساندويچ‌هاي كوچك: بچه‌ها عاشق ساندويچ هستند. هر روز مي‌توانيد يك ساندويچ متفاوت درست كنيد و با بچه‌ها به مدرسه بفرستيد.


تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای

كمدهاي برگشت از مدرسه

وقتي بچه‌ها از مدرسه به خانه برمي‌گردند، لباس‌هاي‌شان را كف اتاق پرت كرده و مامان‌ها را عصباني مي‌كنند. براي حل اين مشكل، بايد كمي خلاقيت به خرج دهيد.

تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای
  • يك كيسه توري تهيه كرده و آن را به يك چوب‌لباسي آويزان كنيد. اين كيسه توري باعث مي‌شود بچه‌ها بتوانند به‌راحتي جوراب‌هاي‌شان را در آن قرار دهند و اتاق را به هم نريزند.
  • مي‌توانيد يك تكه روبان را به ميله چوب‌لباسي پاپيون كنيد. با اين كار يك چوب‌لباسي زيبا خواهيد داشت كه به‌خصوص دختربچه‌ها را به هيجان خواهد آورد. مي‌توانيد براي هر لباس، يك رنگ روبان درنظربگيريد‌، مثلا قرمز براي مانتو، زرد براي شلوار و...


۴ راه براي صرفه‌جويي درخريد مدرسه

قبل از خريد براي وسايل مدرسه كاملا به هوش باشيد. اين خريدها اگر بدون دقت كافي انجام شوند ممكن است هزينه‌هاي گزافي براي شما در پي داشته باشند. اگر هنوز چيزهايي براي خريد باقي مانده، اين نكات به شما كمك مي‌كنند كاملا هوشمند و به جا خريد كنيد.

  • وسايل سال گذشته كودك‌تان را از كمد بيرون بياوريد. بچه‌ها هميشه به خريد وسايل نو اصرار دارند اما واقعا اشكالي ندارد اگر وقتي كوله‌پشتي سال گذشته كودك شما نواست، باز هم آن را براي امسال استفاده كنيد. كوله را بشوييد و با اضافه كردن يكي، دو وسيله تزئيني كوچك مثل جاكليدي‌هاي رنگي به زيپ آن، دوباره كيف را براي فرزندتان زيبا كنيد.
  • مغازه‌هاي خريد لوازم مدرسه تا حالا خيلي شلوغ بود. فروشنده‌ها وقت كافي براي مشتري‌ها نمي‌گذاشتند و به هيچ‌وجه تخفيف نمي‌دادند. حالا كه مدرسه‌ها باز شده و بيشتر خانواده‌ها خريدهاي مدرسه فرزندان‌شان را انجام داده‌اند، مي‌توانيد با دلهره كمتر و قيمت ارزان‌تر خريد كنيد.
  • معمولا خريد از فروشگاه‌هاي بزرگ ارزان‌تر است. وقتي مقدار زيادي لوازم‌التحرير لازم داريد، نبايد براي خريد به مغازه‌هاي لوكس و كوچك برويد. فروشگاه‌هاي بزرگ مثل شهروند براي اول مهر حراج مي‌گذارند. از نمايشگاه‌ها هم خبر بگيريد.
  • براي وسايلي كه بيشتر استفاده مي‌شوند مثل كوله‌پشتي، مداد نوكي، جامدادي يا وسايل ديگر، بهتر است بيشتر هزينه كنيد تا مدت زمان بيشتري بتوانيد از آن‌ها استفاده كنيد. بعضي از كوله‌پشتي‌ها براي چند سال گارانتي دارند. مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.


اتاقي براي درس خواندن

مدرسه‌ها باز شده و اين تغيير بزرگي در خانه شماست كه بايد به اين تناسب، تغييرات كوچكي نيز در دكوراسيون خانه بدهيد. لازم نيست به‌خودتان زياد سخت بگيريد. مي‌توانيد با چند روش ساده، اتاق فرزندتان را مناسب مدرسه بچينيد و با توجه به اين، شوق درس خواندن را در بچه‌ها به‌وجود بياوريد. اين 2 راه را امتحان كنيد:

تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای
  • نوار چسب‌هاي رنگي به رنگ‌هاي مختلف و با قيمت خيلي كم در بازار پيدا مي‌شود. حتي اگر درست بگرديد، چسب‌هايي با طرح‌هاي عروسكي هم پيدا خواهيد كرد. تعدادي از اين چسب‌ها را بگيريد و صندلي ميز تحرير بچه‌ها را با آن تزئين كنيد. نوار چسب‌ها را دور پايه‌ها يا روي رويه صندلي بچسبانيد. مي‌توانيد از طرح‌هاي منظم يا نامنظم و نوارهاي رنگي يا فقط يك رنگ استفاده كنيد. با اين خلاقيت كوچك صندلي هميشگي كودك شما شكلي تازه و متفاوت به‌خودش خواهد گرفت.
تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای
  • مي‌توانيد با يك روش ساده ميز تحرير فرزندتان را زيباتر كنيد. يك تكه سيم را دور يك مداد بپيچيد، مداد را بيرون بياوريد و سيم را بكشيد تا يك فنر داشته باشيد. حالا شكل عروسك يا هر چيز ديگري كه فرزندتان دوست دارد را روي يك مقوا بكشيد و آن را با قيچي جدا كنيد. اگر نقاشي‌تان زياد خوب نيست، مي‌توانيد از عكس‌برگردان استفاده كنيد. آن را روي مقوا بچسبانيد و ببريد. نقاشي را مانند شكل با 2 تكه سيم به فنر وصل كنيد. اگر سيم را زياد به فنر محكم نكنيد، نقاشي شما مي‌تواند روي فنر بچرخد و پايين بيايد.


تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای

چطور يك ساندويچ را بسته‌بندي كنيد؟

اگرمي‌خواهيد به عنوان تغذيه براي بچه‌ها ساندويچ بگذاريد، بايد بتوانيد آن را درست بسته‌بندي كنيد. يك بسته‌بندي خوب بايد كم جا بگيرد، سبك باشد و احتمال خرابي يا از هم وارفتن ساندويچ در آن به حداقل برسد. براي اين كار سلفون انتخاب مناسبي است هم ويژگي‌هاي گفته شده را دارد و هم ساندويچ در معرض هوا قرار نمي‌گيرد و نان آن خشك نمي‌شود. براي يك بسته‌بندي مناسب به اين روش عمل كنيد.

مرحله ۱:
براي نان تست معمولي يك تكه سلفون به طول 30 سانتي‌متر جدا كنيد و ساندويچ را وسط آن بگذاريد. 2 لبه بالا و پايين را روي ساندويچ بكشيد و سعي كنيد لبه‌ها را خوب بپوشانيد تا بسته‌بندي ايمن‌تري داشته باشيد.

مرحله 2:
ساندويچ را برگردانيد و لبه سمت چپ را روي ساندويچ بكشيد. لبه سمت راست را هم كاملا بكشيد و سمت ديگر ساندويچ را با آن بپوشانيد تا محكم شود. اگر قطعه ديگري از پلاستيك باقي مانده، آن را روي ساندويچ بكشيد.

مرحله ۳:
حالا مي‌توانيد بدون نگراني ساندويچ را بين كتاب‌هاي فرزندتان بگذاريد. حجمي از كيفش اشغال نمي‌كرده و كتاب‌ها را نيزكثيف نمي‌كند.


تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای

يك تزئين زيبا و راحت براي عصرانه كوچولوها

يك روز عصر كه بچه‌ها از مدرسه به خانه برمي‌گردند مي‌توانيد آن‌ها را هيجان‌زده كنيد. كيك‌هاي اسفنجي ساده‌اي به شكل مستطيل درست كنيد و آن‌ها را به شكل مكعب‌هايي با اندازه‌هاي مختلف ببريد. از باقي‌مانده كيك‌ها چند‌ استوانه كوچك و كم‌ارتفاع جدا كنيد و با استفاده از شربت آن‌ها را شبيه قطعه‌هاي لگو روي مكعب‌ها بچسبانيد. مكعب‌هاي بزرگ‌تر بايد ۶ يا ۸ استوانه و كوچك‌ترها بايد ۲ تا ۴ استوانه داشته باشند. حالا خامه را با استفاده از رنگ‌هاي خوراكي به رنگ‌هاي شاد و پررنگ درآوريد و بعد آن را كاملا بزنيد. با استفاده از پشت چاقو، خامه‌هاي رنگي را روي مكعب صاف كنيد تا لگوهاي زيباي شما درست شوند. مي‌توانيد وقتي كوچولوي شما نمره خوبي گرفت يا روز خوبي را در مدرسه گذراند، اين كيك‌ها را به‌عنوان هديه برايش درست كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

تنقلات و اتاق یک بچه‌ مدرسه ای


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج