اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

كودكان چگونه در آپارتمان ورزش كنند؟

راه‌ و‌ رسم یک المپيك داخلي!

اين روزها ديگر از خانه‌هاي حياط‌دار بزرگ سابق خبري نيست و اغلب خانواده‌ها در آپارتمان زندگي مي‌كنند.. به همين دليل هم بچه‌ها امكان جنب و جوش و بازي‌هاي پرتحرك را از دست داده‌اند.

راه‌ و‌ رسم یک المپيك داخلي!

اين روزها ديگر از خانه‌هاي حياط‌دار بزرگ سابق خبري نيست و اغلب خانواده‌ها در آپارتمان زندگي مي‌كنند.. به همين دليل هم بچه‌ها امكان جنب و جوش و بازي‌هاي پرتحرك را از دست داده‌اند. براي اين‌كه به بچه‌ها كمك كنيد تا بيشتر فعاليت كنند، بايد راهي پيدا كنيد كه آن‌ها در داخل خانه هم بتوانند بازي و ورزش كنند. مي‌پرسيد چطوري؟ براي گرفتن جواب‌تان نكات زير را بخوانيد:


راه‌ و‌ رسم یک المپيك داخلي!

از تخيل كمك بگيريد

براي انجام حركات كششي در منزل به بچه‌ها بگوييد خودشان را مانند يك درختي كه در باد است تكان دهند. دست‌هاي آن‌ها نقش شاخه‌ها را دارند. از آن‌ها بخواهيد بازوهاي‌شان را مانند هلي‌كوپتر بچرخانند يا هر چيز ديگري كه دوست دارند. شما مي‌توانيد اين بازي را با پانتوميم تلفيق كنيد و از كودك‌تان بخواهيد شكل يك شيء را درآورد تا شما حدس بزنيد جواب چيست.


راه‌ و‌ رسم یک المپيك داخلي!

چند بار مي‌تواني دريبل بزني؟

يك توپ پلاستيكي نسبتا سبك تهيه كنيد و فضايي را براي بچه‌ها آماده كنيد كه خالي از اجناس شكستني باشد.

حالا مي‌توانيد به كودك‌تان انواع و اقسام دريبل و روپايي را ياد بدهيد و با او مسابقه برگزار كنيد و بپرسيد كي بيشتر مي‌تواند دريبل بزند؟مي‌توانيد سرعت دريبل زدن را آهسته و سريع كنيد. همچنين مي‌توانيد از بچه‌هاي ديگر هم دعوت كنيد تا به شما ملحق شوند و يك گروه دريبل درست كنيد كه همه با هماهنگي هم توپ‌هاي‌شان را دريبل كنند.


راه‌ و‌ رسم یک المپيك داخلي!

باغ وحش بسازيد!

از بچه‌ها بخواهيد به شكل هر حيواني كه دوست دارند راه بروند يا بپرند. انواع مختلف راه رفتن، از خزيدن روي زمين مثل مار گرفته تا پرش از روي موانع مثل اسب در اين روز خاص آزاد است!


راه‌و‌رسم المپيك داخلي

شما مي‌توانيد در فضاي دربسته هم با بچه‌ها مسابقات ورزشي راه بيندازيد. مثلا با رديف كردن بطري‌هاي خالي آب مي‌توانيد به بچه‌ها بگوييد سعي كنند با توپ آن‌ها را بيندازند و اين‌طوري بولينگ خانگي درست كنيد.


چگونه در خانه واليبال بازي كنيد؟

بله! واليبال هم در داخل خانه امكان‌پذير است. مي‌توانيد يك تور يا پارچه كوچك را بين ۲ تا از مبل‌ها ببنديد و با يك بادكنك واليبال بازي كنيد. البته يادتان نرود شما بايد زانو بزنيد تا هم‌قد كوچولو شويد!


راه‌ و‌ رسم یک المپيك داخلي!

سيرك خانگي درست كنيد

بچه‌هاي بزرگ‌تر مي‌توانند حركــات نمايشي ‌و ‌آكر وباتيك‌شان را براي پدرشان به نمايش بگذارند. فقط كافي است اين فرصت را در قالب يك سيرك خانگي به آن‌ها بدهيد. حركات تعادلي، بازي با توپ‌هاي كوچك، و حتي نمايش دادن با عروسك‌هاي خيمه‌شب‌بازي مي‌تواند جزو برنامه‌هاي اين سيرك باشد. وقتي سيرك شما به اندازه كافي حرفه‌اي شد، بچه‌هاي ديگر فاميل را هم براي تماشا دعوت كنيد.


راه‌ و‌ رسم یک المپيك داخلي!

تورنمنت هولاهوب

يك هولاهوب سبك تهيه كنيد و به بچه‌ها فضاي خالي براي هولاهوب زدن را بدهيد. آن‌ها مي‌توانند با قسمت‌هاي مختلف بدن‌شان مثل كمر، دست و پا هولاهوب بزنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج