اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۹۱۴۸
۸۱۲۳
۸۱۲۳
پ

ماجرای اسارت ۲۵ساله بی‌گناه‌ترین عاشق ایران

اولین سریال مهران احمدی با بازی شبنم مقدمی، محسن کیایی، ویشکا آسایش، مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی چگونه شروع شد؟

برترین‌ها: سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

ماجرای اسارت 25ساله بی‌گناه‌ترین عاشق ایران

خلاصه داستان

 بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به تهران باز میگردد.

اولین ساخته مهران احمدی در نمایش خانگی

روزنامه خراسان نوشت: این مجموعه اولین تجربه سریال‌سازی مهران احمدی و دومین سریال مصطفی کیایی به عنوان تهیه‌کننده در نمایش خانگی است. «بی‌گناه» ادامه سریال قبلی کیایی، یعنی «هم‌گناه» نیست، اما حال و هوای کلی این مجموعه، یاد سریال پرمخاطب «هم‌گناه» را برای مخاطب تداعی می‌کند. محسن کیایی بازیگر اصلی سریال احمدی است و شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ویشکا آسایش، مهرانه مهین‌ترابی، ماهور الوند، نسرین نصرتی و آتیلا پسیانی نیز دیگر چهره‌های مشهوری هستند که در «بی‌گناه» نقش‌آفرینی می‌کنند.

ماجرای اسارت 25ساله بی‌گناه‌ترین عاشق ایران

مهران احمدی در دهه ۹۰ به عنوان کارگردان، دو فیلم کمدی «مصادره» و «سگ‌بند» را در سینما جلوی دوربین برد. او سال گذشته برای تولید اولین سریال خود، وارد مدیوم نمایش خانگی شد و مجموعه «بی‌گناه» را با همکاری برادران کیایی تولید کرد. مصطفی کیایی تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده داشت و محسن کیایی به عنوان بازیگر و یکی از نویسندگان در این پروژه حضور پیدا کرد. مصطفی کیایی پیش از این در نمایش خانگی، سریال «هم‌گناه» را کارگردانی کرده و محسن کیایی نیز در کنار علی کوچکی فیلم نامه این مجموعه را نوشته بود و در ترکیب بازیگران حضور داشت.

تداعی خاطرات «هم‌گناه»

گفتیم سریال مهران احمدی و نوع روایت آن، فضایی مشابه مجموعه « هم گناه» دارد. گذشته از اسم دو سریال و بعضی عوامل مشترک آن‌ها، در «بی‌گناه» مانند «هم‌گناه» شاهد یک خانواده با شخصیت‌های متعدد هستیم و قصه مستقل هرکدام از شخصیت ها در جریان داستان اصلی نیز روایت می‌شود. جدایی عاشق و معشوق در دوران جوانی که باعث به وجود آمدن ماجراهایی شده‌است و زنده شدن قصه این عشق پس از سال‌ها چندان بی‌شباهت به «هم‌گناه» نیست.

ماجرای اسارت 25ساله بی‌گناه‌ترین عاشق ایران

همان‌طور که در مجموعه «هم‌گناه»، تعدد شخصیت‌ها و نسبت خانوادگی آن‌ها با یکدیگر، باعث شد مخاطب دچار سردرگمی شود و از همان ابتدا کاملا در جریان نسبت شخصیت‌ها قرار نگیرد، در سریال «بی‌گناه» نیز سوال‌ها و ابهاماتی درباره روابط شخصیت ها در ذهن مخاطب شکل خواهد گرفت. احتمالا طولی نمی‌کشد که با پیشرفت قصه، این پیچیدگی حل می‌شود. در هر دو ساخته مهران احمدی و مصطفی کیایی نیز شاهد نمایش برشی از گذشته شخصیت‌ها در دوران جوانی و روایت بخشی از قصه به کمک فلاش‌بک بودیم.

هانیه شریعتی درباره آغاز «بی‌گناه» نوشت: از عنوان این سریال و همچنین تیم سازنده آن اینطور برداشت می‌شد که این سریال ادامه قصه سریال «هم‌گناه» در فصلی جدید و با عنوان «بی‌گناه» است که این حدس و گمان با پخش اولین قسمت از این سریال به کل کنار رفت.

بی‌گناه عاشقانه‌ای کهنه همراه با رمز و رازهای بسیار است که به جنایتی در سال‌های دور گره خورده و همین موضوع سرنوشت حال و دیروز شخصیت‌های داستان را پیش می‌برد.

قسمت اول سریال بی گناه با رفت و آمدهای تصویری به گذشته و حال کاراکترها طوری جلو رفت که در عین معرفی هر شخصیت، تکه‌هایی از پازل داستان به طور پراکنده در قاب کلیِ فیلم نشست و بیننده را ضمن آشنایی با قصه، مشتاق برای دیدن قسمت‌های آتی نگه داشت.

در این قسمت بهمن مردانی بعد از ۲۵سال برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به تهران باز می‌گردد و این درست زمانی است که فروغ، گمشده زندگی بهمن، همسر خود را از دست داده و سیاه‌پوش سرنوشت خود است.

همکاری مجدد با علیرضا قربانی

آهنگ تیتراژ سریال «بی گناه» با صدای علیرضا قربانی، ملودی علیرضا افکاری و شعر حسین غیاثی نیز روز گذشته منتشر شد. در سریال هم‌گناه نیز علیرضا قربانی ترانه تیتراژ را اجرا کرده بود.

ماجرای اسارت 25ساله بی‌گناه‌ترین عاشق ایران

قطعه «بی‌گناه»

کاربران درباره ‌«بی‌گناه» چه گفتند؟

همزمان با پخش سریال، کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با بیان نظرات خود به قسمت اول این اثر واکنش نشان دادند.

ژیلا: قسمت اول پر از سوژه بود گیج شدیم ببینیم قسمت بعد چی میشه، راستش زوده برای قضاوت ولی جذاب نبود.

مبینا: والا من بیشتر از اینکه به جذاب بودن فیلم توجه کنن تمرکز کرده بودم ببینم کی با کی نسبت داره.

ماجرای اسارت 25ساله بی‌گناه‌ترین عاشق ایران

فریبا: چقدر گیر و گور تو فیلمهای ایرانیه. کم کم دارن میرن سمت فیلمهای ترکیه ای که یکی از بچه‌گی برای یکی نقشه می‌کشه طرف پیر میشه میفهمه مام ۱۵۰ قسمت منتظر نتیجه‌ایم!

سلطان: اونایی که میگن گُنگ بود خواهشن ۲ تا سریال هالیوودی ببینن تا بفهمن گنگ یعنی چی به نظرم یه سریال گردن کلفت و عالی بود

محمود: توو قسمت اول روابط فامیلی رو اصلا نفهمیدم کی به کیه، یعنی چی آخه؟

ماجرای اسارت 25ساله بی‌گناه‌ترین عاشق ایران

حامد: خیلی پخش و پلا بود . به نظرم مشکل تدوین داشت. باید یبار دیگه نگاه کنم ببینم چی به چیه

سامان: سبکش خیلی متفاوت و حال و هوای هم‌گناه داره

محمد: فعلا زود واسه نظر ببینم تا قسمت های بعدی چی میشه

علی: خیلی گیج کننده ومبهم شروع شد شاید بهتر همه اطلاعات را توی قسمت اول به بیننده نمی‌دادن و به مرور شخصیت ها و اتفاق‌ها معرفی می‌شدن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج