اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۴۶۸۱
۸ نظر
۶۹۳۴
۸ نظر
۶۹۳۴
پ

پینار دنیز؛ دختر خوشگلِ تُرک که سَر نترس و پُر بادی دارد

سریال ترکی قضاوت یکی از سریال‌های جذاب این کشور است که پخش آن از سال ۲۰۲۱ شروع شد و اکنون نیز فصل دوم آن در حال پخش است.

برترین‌ها: سریال ترکی «قضاوت» یکی از سریال‌هایی‌ست که مخاطبان سریال‌های عامه پسند این روزها آن را دنبال می‌کنند. پخش این سریال از سال 2021 شروع شد و اکنون نیز فصل دوم آن در حال پخش است.

خلاصه داستان سریال قضاوت

پینار دنیز؛ دختر خوشگلِ تُرک که سَر نترس و پُر بادی دارد

داستان سریال قضاوت از این قرار است که وکیلی شجاع و نترس به نام سیلین (پینار دنیز) که هر کاری برای برقراری عدالت حاضر است انجام دهد و یک دادستان مقرراتی و سنتی پایبند به قانون، در جریان رسیدگی به ماجرای پرونده قتلی با هم برخورد می‌کنند. این دو شخصیت به گونه‌ای متضاد هم هستند و این، باعث نوعی جذابیت در شیمی رابطه آن‌ها است و در ضمن، ایجاد نوعی کشش برای شروع رابطه عاشقانه بین آن‌ها است. پدر وکیل سیلین متهم به سرقت است و محکوم به 5 سال حبس شده و او از زمان تحصیل در دانشگاه، مسئولیت خانواده‌اش را برعهده دارد. از طرفی، برادر دادستان ایلگاز نیز متهم به قتل شده و او بین مسائل احساسی و وجدانی خود درگیر تضاد شده است. این دو باید برای یافتن قاتل با هم همکاری کنند و این باعث می‌شود که مسائلی در زندگی آن‌ها اتفاق بیفتد.

سریال ترکی قضاوت درباره چیست؟ 

پینار دنیز؛ دختر خوشگلِ تُرک که سَر نترس و پُر بادی دارد

داستان این سریال معمایی به گمان مخاطبان سریال‌های این چنینی به قدری هیجان انگیز است که هر هفته شما را وادار می‌کند(البته در سطح و اندازه خودش) منتظر قسمت جدید باشید. برخی می‌گویند بازی بازیگران و کارگردانی سریال نیز از نکات قوت قضاوت هستند. البته ناگفته نماند که از سریال‌های این چنینی نباید توقع سطح کیفی آن چنانی داشت و به هر حال این‌ها از یک سری الگوهای مرسوم پیروی می‌کنند و حتی در مضمون هم کارهای مترقی نیستند موضوعی که در سریال به آن پرداخته شده؛ ماجراهایی جنایی، عدالت، امتحانی بازپرس‌ها باید در مقابل مسائل شخصی خود بدهند، عشق، حسادت، رقابت و تمامی مسائل اخلاقی که در یک دادسرا و اداره پلیس  و اساسا یک سریال عامه‌پسند مورد توجه واقع می‌شوند و باعث جذب مخاطب می‌شود.

ترکیب پینار دنیز و کان اورگانجی اوغلو (جیلین و ایلگاز) به عنوان زوج سریالی قبل‌تر در سریال نتفلیکس عشق 101 موفقیت آمیز بود و مخاطب علاقه‌مند بود که این زوج را در کنار یکدیگر باز هم ببیند. آی‌یاپیم و تهیه‌کننده کرم چاتای نیز از این فرصت بهره‌مند شدند. البته که کان و پیناز یک بازی معمولی دارند. هرچند به نظر می‌آید که کان در فصل دوم سریال، حضور پررنگ‌تری از خود نشان داد. این سریال را نمی‌شود به سریال‌بازهای حرفه‌ای پیشنهاد داد، چون در نهایت چیز زیادی برای عرضه ندارد، اما خب همین معمولی‌ها گاهی مخاطبان بسیاری دارند.

شخصیت‌های اصلی سریال قضاوت

بازیگران سریال قضاوت مهم‌ترین اجزای آن هستند. دو نقش اصلی سریال چنان به پیشبرد آن کمک می‌کنند که حتی با داستانی ضعیف‌تر هم می‌توانستند کنار هم بدرخشند. کان اورگانجی‌اوغلو (Kaan Urgancıoğlu) در نقش ایلگاز کایا ظاهر می‌شود و در مقابل او پینار دنیز (Pınar Deniz) را در نقش سلین ارگوان کایا می‌بینیم که نقش‌آفرینی می‌کند. در ادامه بیوگرافی بازیگران قضاوت (نقش‌های اصلی) را باهم مرور می‌کنیم.

کان اورگانجی اوغلو در نقش دادستان ایلگاز کایا

پینار دنیز؛ دختر خوشگلِ تُرک که سَر نترس و پُر بادی دارد

  • سن: ۴۱ سال
  • محل تولد: ازمیر، ترکیه
  • آثار معروف: سریال‌های عشق سیاه

کان اورگانجی‌اوغلو (18 اردیبهشت 1360) در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. پدر کان ترک و مادرش اصالتا از تبار آلبانیایی و سوری است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به استانبول رفت و در دانشگاه مرمره در رشته سینما ادامه تحصیل داد. در سال 2002 در حالی که هنوز دانشجو بود، به توصیه دمت آکباگ بازیگر، که یکی از دوستان خانوادگی آن‌ها است، به عنوان بازیگر شروع به کار کرد. اورگانجی‌اوغلو اولین نقش خود را در سریال کارائوگلان (Karaoğlan-2002) بازی کرد که از کانال دی تلویزیون ترکیه پخش شد.

در سال 2008 او به آمریکا رفت و به مدت ۶ ماه در آنجا در رشته بازیگری تحصیل کرد. کان بیشتر به خاطر بازی در نقش امر کوزکوغلو در عشق سیاه ، یکی از موفق‌ترین سریال‌های ترکی در سطح بین‌المللی شناخته شده است.

پینار دنیز در نقش وکیل سیلین ارگووان کایا

پینار دنیز؛ دختر خوشگلِ تُرک که سَر نترس و پُر بادی دارد

  • سن: ۲۹ سال
  • محل تولد: آدانا، ترکیه
  • آثار معروف: سریال‌های وطنم تویی و عشق

او بیشتر به خاطر ایفای نقش در وطنم تویی، عشق 101 و سریال ترکی قضاوت شناخته شده است. دنیز همچنین، توانسته نامزدی جایزه انجمن منتقدان فیلم ترکیه را به خاطر اجرایش در انسان‌ها دو دسته‌اند (2020-İnsanlar İkiye Ayrılır) به دست آورد. خانواده او یکی از خانواده‌های قدیمی عرب شهر چند فرهنگی ماردین به شمار می‌روند. آن‌ها اصالتا لبنانی هستند.

سایر هنرپیشه های سریال قضاوت عبارتند از:

پینار دنیز؛ دختر خوشگلِ تُرک که سَر نترس و پُر بادی دارد

  • اوقور پولات (Uğur Polat) در نقش یکتا تیلمن
  • اوقور اصلان (Uğur Aslan) در نقش ارن دومان
  • مروه آتش (Merve Ateş) در نقش تاگچی کارتال/دومان
  • محمت ییلماز آک (Mehmet Yılmaz Ak) در نقش پارس سچکین
  • اونور دورماز (Onur Durmaz) در نقش انگین تیلمن
  • باشاک گومولچینل‌اوغلو (Başak Gümülcinelioğlu) در نقش نوا سچکین
  • و…

به پایان این مقاله درباره معرفی سریال ترکی قضاوت می‌رسیم. سعی کردیم در این مقاله بررسی مختصری از آن داشته باشیم. شما نیز اگر این سریال را تماشا می کنید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دم خدا گرم

    • ناشناس

      خیلی خیلی سریال قشنگی هست
      خیلی داستان جالب و هیجان انگیزی داره
      و خیلی هم خوب بازی میکنن

    • علی

      هیجان این سریال فوق العاده است. همیشه بیصبرانه منتظر تماشای قسمت بعد هستم.

    • رها

      لابد سریال های آبکی ایرانی با اون بازی های مصنوعی بازیگراش خوبند
      ده دقیقه قضاوت رو نمیتونیم درست کنیم

    • ناشناس

      فصل اول خوب بود دو رو ندیدم

    • ناشناس

      کان عالیه توی اوکیا خیلی خوب بود

    • ناشناس

      دختر سفیر پاتریکس دیلا خانم شرافت کلاغ ماکسیرا اوکیا عشق ممنوع انتقام شیرین زندگی گمشده دستت را به من بده از خوبا بودن

    • ناشناس

      سریال هم دیگه حال نمیده عادی سازی نکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج