adexo3
۱۴۲۲۱۴۴
۷ نظر
۳۵۶۸
۷ نظر
۳۵۶۸
پ

این شوی شبکه نمایش خانگی با «معین» و «علی پروین» گُل کرد

یکی از متفاوت‌ترین رئالیتی‌شوهای امروز نمایش خانگی متعلق به برنامه «صداتو» با اجرای محسن کیایی‌ست.

برترین‌ها: یکی از متفاوت‌ترین رئالیتی‌شوهای امروز نمایش خانگی متعلق به برنامه «صداتو» با اجرای محسن کیایی‌ست. در میان رئالیتی‌شوهای دیگر مثل مافیا یا شب‌آهنگی این برنامه جای خود را توانسته به خوبی در بین مخاطبان باز کند. یک برنامه معمایی و استعدادیابی‌ که با ساختاری تازه، شرکت‌کننده‌اش را در آستانه تصاحب 200میلیون تومان قرار می‌‌دهد به شرط آن که فرق خواننده واقعی را از خواننده جعلی تشخیص دهد. شرکت کننده البته از چهار داور مسابقه هم کمک می‌گیرد، شبنم مقدمی، امیرمهدی ژوله، محسن شریفیان و محمد بحرانی. درباره صداتو اما نکاتی‌ست که به طور اجمالی در زیر بررسی کردیم، نکاتی که در صورت رفع آن شاید جایگاه خیلی بالاتری هم پیدا کند.

این شوی شبکه نمایش خانگی با «معین» و «علی پروین» گُل کرد

در صداتو ما امیر مهدی ژوله را داریم. یعنی با یک موجود ذاتا بامزه طرفیم که بار طنز برنامه را (با فرض نبودن بحرانی) می‌تواند به تنهایی هندل کند. اما نکته ویژه‌تر درباره او تسلطش در جایگاه یک داور و منتقد است. ویدئوهای وایرال شده از این برنامه نیز گویای همین مطلب است اما خب وایرال بودن حکم تایید بر نقد خوب نیست. شبنم مقدمی اما در سراسر برنامه روی سویه‌های بازیگری تمرکز دارد و در بحث موسیقی فرسنگ‌ها با سایر داوران فاصله دارد. «پیش تر نیز دیده بودیم در مسابقات ایرانیزه شده یکی از داوران کمی با فضای مسابقه نامانوس باشد. شبنم مقدمی البته حضور گرمی دارد، اما خب عدم سنخیت کامل داور با مسابقه می‌تواند کمک به شرکت‌کننده را تا حدی تقلیل دهد. اتفاقی که با جنس حضور شبنم مقدمی کمتر خواهد افتاد.

این شوی شبکه نمایش خانگی با «معین» و «علی پروین» گُل کرد این شوی شبکه نمایش خانگی با «معین» و «علی پروین» گُل کرد

درباره محسن کیایی باید گفت که نخستین محکش در مقام اجرا، نیاز به یک کارگردانی حرفه‌ای‌تر دارد. اینکه محسن کیایی کاراکتر بانکمی دارد بر کسی پوشیده نیست اما خلق کمدی در برخی از موقعیت‌ها نیاز به خلاقیت بیشتری دارد. شاید برای چنین موقعیت‌هایی، علیخانی الگوی بهتری باشد. او به عنوان مجری عصر جدید هیچ‌گاه حضور پررنگی نداشت و گاها با عبارات کوتاه و شاید بامزه، فضای برنامه را از یکنواختی خارج می‌کرد اما کیایی جای کار بیشتری دارد و به نظر می‌رسد در برخی اندازه‌ها هنوز به پختگی لازم نرسیده باشد.

این شوی شبکه نمایش خانگی با «معین» و «علی پروین» گُل کرد این شوی شبکه نمایش خانگی با «معین» و «علی پروین» گُل کرد

پیشتر نیز درباره عدم حضور خانم‌ها گفته بودیم. می‌دانیم که واقعیت چیزی نیست که در پلتفرم و صداوسیما دنبال می‌شود. فضای مجازی شاید راوی بهتری برای زندگی در عصر ماست. آوازها و استعدادها را خودتان هم میبینید. خانم‌ها هم دستی به آتش دارند. چیز بیشتری نمی‌توانیم بگوییم. صداتو اما با ایده‌های غافلگیرکننده‌اش گاها مخاطب را به وجد می‌آورد. ویدئوهای وایرال شده خود گویای این مطلب است. حضور برخی مثل علی پروین و شوخی‌ جالب ژوله با او یا حتی کشف راز «تنهاترین عاشق». به معین هم نقبی زده‌اند. کاش بیشتر شود.

تنهاترین عاشق برای فریدون فروغی نبود!

شخصی در این برنامه مدعی شد که خواننده ترانه مشهور «تنهاترین عاشق» فریدون فروغی نیست. روایت عجیب و باورنکردنی خواننده‌ای که ۱۶سال پیش قطعه‌ای را خواند و همه جا پخش شد و نام خواننده اصلی این قطعه مخفی ماند! سربازی که برای عشقش خواند و هیچ کس او را باور نکرد.


ژوله، راز جواد هاشمی را فاش کرد!

 سید جواد هاشمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون، مهمان قسمتی از برنامه «صداتو» شده بود. در این قسمت مجری و داوران برنامه او را سیامک صدا زدند که با واکنش جالب و تعجب او همراه شد.


رقص جالب پسر مجری معروف مقابل چشم مردم

اجرای ویژه پسر امیرحسین مدرس در برنامه «صداتو» یکی دیگر از سوژه‌های خاص این برنامه بود که در پایان با سورپرایزی توسط پدرش همراه شد.


شوخی خلاقانه امیرمهدی ژوله با علی پروین

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس هم مهمان صداتو شد. در قسمتی از این برنامه، امیرمهدی ژوله به شوخی خطاب به اسطوره سرخ‌ها گفت: آقای پروین جملات قصارش رو تو رختکن به بازیکنا می‌گفته.


اجرای زیبای ترانه «ننه» از معین

و در پایان، ویدئویی از اجرای آهنگ معروف معین در برنامه «صداتو» توسط یک شرکت‌کننده پربازدید شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      سلام خوبین بسیارعالی وپرانرژی خیلی ممنونم

    • رزمنده دیروز

      خ زیبا و جذاب و. پر محتوا بود افرین

    • _____________

      بعنوان یک بیننده، از اجرای آقای محسن کیایی بسیار راضی هستم و ایشان در مقام یک مجری خوب برنامه را دست گرفته است. و صد البته که بهتر هم خواهند شد.

    • دریای آبی

      حضور علی پروین دراین اوضاع چه ربطی داشت وحمایت یکجانبه فقط ازیک تیم خاص چه بارفنی دارد

    • عضو اللبدل

      فقط خدا خیر بده محمد بحرانی را با شعارهایی که رو لباسش می‌نویسه و تلاشی که برای اخلاق و فرهنگ داره به اندازه ای که از دستش بر میاد،کاش همه بازیگران و هنرمندان مثل این آقا بودند

    • ایرانی

      چندتا دلقک دور هم جمع شدن فکر میکنن خیلی با مزه هستن و برنامه پر محتوایی دارن .
      مزخرف مزخرفه .
      .

    • ناشناس

      تو نگاه نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج