adexo3
۱۷۱۲۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جایزه اسکار ۲۰۱۵ به بردلی کوپر می رسد؟

به نظر شما «تیراندازآمریکایی» با فروش بسیار موفقی که دارد می تواند یکی از فیلم های محبوب اسکار باشد؟

جایزه اسکار 2015 به بردلی کوپر می رسد؟

برترین ها: به نظر شما «تیراندازآمریکایی» با فروش بسیار موفقی که دارد می تواند یکی از فیلم های محبوب اسکار باشد؟ فیلم درام «کلینت ایستوود» تنها چند روز پیش از آغاز رای گیری برای اسکار گیشه سینماها را فتح کرده است. این فیلم کمپانی «برادران وارنر» تنها در آخر هفته گذشته حدود ۱۰۵.۳ میلیون دلار فروش داشته است، که از فروش تمامی فیلم هایی که نامزد اسکار شده اند بیشتر است.

جایزه اسکار 2015 به بردلی کوپر می رسد؟

آکادمی معمولا نسبت به سلیقه مردمی با لجبازی خاصی انعطاف ناپذیر است و به همین دلیل نیز سال ۲۰۱۰ فیلم «آواتار» در مقابل «مهلکه» (Hurt Locker ) با شکست مواجه شد. به همین دلیل «بچگی» همچنان از شانس بیشتری برخوردار است. این فیلم در تمامی جوایز قبلی پیشتاز بوده است . کلینت ایستوود برای «تیرانداز آمریکایی» نامزد جایزه بهترین کارگردان نشده است در حالی که در تاریخ جایزه اسکار تنها ۴ فیلم بدون اینکه کارگردانشان نامزد جایزه بهترین کارگردان شده باشد موفق به کسب جایزه بهترین فیلم شده اند.

اما این اوضاع برای «بردلی کوپر» که برای سومین سال متوالی نامزد دریافت جایزه اسکار می شود خوب خواهد بود. تا این لحظه نبردی دو نفره بین «ادی ردمین» (فیلم تئوری همه چیز) و «مایکل کیتون» (فیلم مرد پرنده ای)، برای گرفتن جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول مرد، در جریان بوده است. ولی همانطور که «ساندرا بولاک» سال ۲۰۰۹ برای فیلم «نقطه کور» در دقیقه نود و بر خلاف آنچه به نظر می رسید موفق به دریافت جایزه اسکار شد، ممکن است بردلی کوپر برای ایفای موفقیت آمیز نقش «کایل» - نقشی که برای آن حدود ۲۰ کیلوگرم وزن اضافه کرده و تیراندازی یاد گرفته است- موفق به دریافت این جایزه شود.

جایزه اسکار 2015 به بردلی کوپر می رسد؟

در مقابل چهار رقیب او که همگی برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده اند، کوپر از شانس بیشتری برخوردار است. از میان بیست هنرپیشه ای که برای سه سال متوالی یا بیشتر نامزد دریافت جایزه اسکار شده اند، ۶۰ درصد آنها تا سال سوم موفق به دریافت این جایزه شده اند. دو نفر از آنها، «مارلون براندو» برای فیلم «در بارانداز» (۱۹۵۴) و «الیزابت تایلور» برای فیلم «باترفیلد۸»، در چهارمین سال متوالی نامزدی اسکار موفق به کسب این جایزه شدند. آخرین کسی که پس از سه بار نامزدی متوالی موفق به کسب این جایزه شد «رنه زلوگر» بود که سال ۲۰۰۱ برای «دفتر خاطرات بریجیت جونز»، سال ۲۰۰۲ برای «شیکاگو» و سال ۲۰۰۳ برای «کوهستان سرد» نامزد دریافت اسکار شده بود. امتناع از اهدای این جایزه به کسی که تا این حد در هالیوود محبوبیت دارد کار سختی است.

جایزه اسکار 2015 به بردلی کوپر می رسد؟

از طرف دیگر، کوپر در حال اجرای نمایش «مرد فیل نما» در برادوی است که می تواند تبلیغات او در لس آنجلس را محدود کند. همچنین، یکی از مهمترین عوامل در پیش بینی اینکه چه کسی برنده جایزه بهترین هنرپیشه می شود جایزه «انجمن بازیگران فیلم» است که بردلی کوپر نامزد دریافت این جایزه نشده بود. از سال ۱۹۹۴ که اهدای این جایزه آغاز شد، هیچ هنرپیشه ای بدون نامزدی برای دریافت این جایزه، موفق به دریافت اسکار نشده است.

جایزه اسکار 2015 به بردلی کوپر می رسد؟

امسال با اینکه تقریبا تمامی برندگان اسکار مشخص شده اند، تا حدی که «جولیان مور» باید متن سخنرانی خود را نیز آماده داشته باشد، بهترین هنرپیشه نقش اول مرد تا لحظه آخری که پاکت ها در روز ۲۲ فوریه باز شوند مجهول خواهد بود. به نظر شما برنده جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول مرد چه کسی خواهد بود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج