اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۱۶۳۶۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

خواجه‌وند: برانکو هم باید برای توافق مشتاق باشد

دیروز اخباری از کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص دو باشگاه بزرگ پایتخت منتشر شد که تا چند ساعت به خبر اول اکثر رسانه‌های کشور تبدیل شد و البته بین هواداران سرخابی نیز ایجاد نگرانی شدید کرده بود.

فرهیختگان: دیروز اخباری از کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص دو باشگاه بزرگ پایتخت منتشر شد که تا چند ساعت به خبر اول اکثر رسانه‌های کشور تبدیل شد و البته بین هواداران سرخابی نیز ایجاد نگرانی شدید کرده بود.

خبر رسید پرسپولیسی‌ها که مدعی بودند پرونده برانکو را بهCAS برده‌اند دیروز با تهدید فیفا مواجه شدند که اگر ظرف ۳ روز نسبت به پرداخت بدهی برانکو و دستیارانش اقدام نکنند، با محرومیت احتمالی از ۳ پنجره نقل‌وانتقالاتی مواجه می‌شوند و این دوگانگی که میان ادعای سرخ‌ها تا نامه‌های فیفا وجود دارد نوعی سردرگمی را میان هواداران پرسپولیس ایجاد کرد.

برای اطلاع از صحت‌وسقم این خبر و همچنین پرونده‌های دیگر سرخ‌ها در فیفا با معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم. گفت‌وگوبا مهدی خواجه‌وند را در ادامه می‌خوانید.

ابتدا از موضوع نامه تهدیدآمیز فیفا به باشگاه پرسپولیس بگویید. مگر باشگاه ادعا نمی‌کرد که این پرونده را به دادگاه عالی ورزش برده است؟

ما صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای که در پایان بررسی این پرونده صادر می‌شود و تنها درجهت مدیریت زمان تصمیم گرفتیم که پرونده آقای برانکو را به CAS ببریم و از این طریق پیگیر امور به این شکایت شویم. اما دیروز نامه‌ای به دست باشگاه رسید که در آن دادگاه عالی ورزش از شکایت پرسپولیس ایراد شکلی گرفته است و ما بلافاصله با برطرف کردن این ایراد پاسخ CAS را دادیم و منتظر هستیم که ببینیم نتیجه این پاسخ چه خواهد بود.

اگر بازهم CAS پاسخ پرسپولیس را نپذیرد و این پرونده را غیرقابل بازگشایی بداند تکلیف چه می‌شود؟

ببینید ما باید به‌نوعی این پرونده‌ها را مدیریت می‌کردیم و همین اتفاقات باعث می‌شود که باشگاه زمان مورد نیاز را برای حل‌وفصل این پرونده‌ها داشته باشد. ضمن اینکه مدیران باشگاه همچنان به‌دنبال مصالحه با آقای برانکو هستند و این‌طور نیست که همه چیز به رای فیفا و CAS منتهی شود. البته این را هم بگویم که برای مصالحه باید طرف مقابل هم نگاهی مثبت داشته باشد و برای اینکه باشگاه بتواند مشکل را با آقای برانکو خارج از مراجع قضایی حل‌وفصل کند نیاز به اشتیاق ایشان نیز دارد.

ظاهرا سرپرست باشگاه اعلام کرده که باشگاه آمادگی پرداخت مطالبات این مربی را دارد.

بله، همین‌طور است و اگر موضوع به پرداخت برسد قطعا مدیریت باشگاه در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد. البته این را هم درنظر بگیرید که مهیا شدن پول این مربی و آمادگی باشگاه برای پرداخت این مبلغ به‌دلیل همین مدیریتی است که ما در این پرونده‌ها داشته‌ایم و توانسته‌ایم زمان لازم را برای مهیا شدن توان پرداخت ایجاد کنیم.

ظاهرا برای رای ابتدایی کالدرون، تقاضای مشروح حکم کرده‌اید. این درحالی است که کالدرون اعلام آمادگی کرده با پرسپولیس مصالحه کند. آیا قرار است این پرونده هم در زمانی مشابه با برانکو وارد فاز صلح شود؟

من درخصوص پرونده برانکو هم بارها اعلام کرده‌ام که نمی‌توانیم چون باب مذاکره و صلح باز است، بحث حقوقی و قانونی پرونده‌ها را نادیده بگیریم. درخواست مشروح حکم پروسه حقوقی است که توسط بنده و همکارانم باید مدیریت شود. اما ما در امتداد بحث حقوقی، موضوع مذاکره را هم در دستور کار داریم و ان‌شاءالله که بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم.

تا به حال مذاکره با کالدرون نتیجه‌ای هم داشته است؟

خب بحث آقای کالدرون و مذاکرات با ایشان برعهده بنده نیست و توسط اعضای محترم هیات‌مدیره پیگیری می‌شود. البته جا دارد بنده از حسن نیت آقای کالدرون نهایت تشکر را داشته باشم. ایشان نشان داده‌اند که به پرسپولیس علاقه واقعی دارند و دوست ندارند که برای این تیم ایجاد دردسر کنند.

موضوع استوکس به کجا رسید؟ شکایت و درخواست غرامت به فیفا کرده‌اید؟

هنوز خیر، اما به‌زودی این اتفاق می‌افتد. برای این کار نیاز به تهیه یک سری مدارک داشتیم که پرونده را تکمیل کنیم و احتمالا در هفته آتی درخصوص این بازیکن و شکایت به فیفا اقدام می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      یعنی شما دیگه آخر شومن بازی هستید یا خودتون رو میزنید به ...؟ آخه برانکو چه احتیاجی به توافق داره ناداااان؟ شما توافق کردید که برانکو از طریق فیفا پولش رو بگیره الان هم زمانش رسیده مثل اینکه فراموش کردی باشگاه پرسپولیسه که باید رضایت شاکی رو جلب کنه؟ ....

      پاسخ ها

      • مهرداد آبادانی

        ما از وزیر سوال میکنیم!
        3 میلیون دلار پاداش آسیایی داشتیم
        500 هزار دلار فروش طارمی
        750 هزار دلار فروش بیرو
        700 هزار دلار حق جام جهانی
        کلا چیزی حدود 5 میلیون دلار

        کل بدهی‌مون 2 میلیون دلار نیست این پول‌ها چی شده؟!

    • مهرداد آبادانی

      شما اصلا مدیر نیستید که عقب انداختن حکم یک پرونده رو اسمشو میزارید مدیریت. با کالدرون هم کار به همین حکم ختم میشه و هیچگونه مصالحه ای انجام نمیدید و فقط شعا مدیریت سر میدید و زمان میخرید و بدهی رو چندبرابر میکنید

    • یوسف دهقان

      بله همین مدیریت شما باعث شد که الان باید با این وضعیت دلار فقط یه چیزی حدود ۲۵ میلیارد فقط به آقای برانکو بپردازید هرروز داره بیشتر میشه این بدهی بقیه بماند اگه مدیریت این جوریه منم میخوام مدیر بیشم چه عیبی داره

    • بابک

      چرا اونموقع که دلار 4هزار بود حق کسی که برای تیم افتخار آورده بود ندادین چرا واقعا که الان این اراجیف بلغور میکنید همه این درآمدهای فیفا ونقل انتقالات از صدقه سر برانکو بود و شما اینجوری باهاش تا کردین بخدا شرم داره قهرمانی امسالم تاثیر برانکو بود حتی اگه تیم نپاچونید قهرمانی سال بعدم تاثیر برانکو ست خجالت داره این حرفها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج