اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۱۹۵۳۲
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دومین حمله پرسپولیس به نماد استقلال

پوکر در قهرمانی‌های متوالی باعث شده تا هواداران پرسپولیس به تازگی از عدد "۴" در فضای مجازی که نماد دوست‌داران استقلال است استفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا: پوکر در قهرمانی‌های متوالی باعث شده تا هواداران پرسپولیس به تازگی از عدد "۴" در فضای مجازی که نماد دوست‌داران استقلال است استفاده کنند.

پرسپولیس دیشب (جمعه) توانست با برتری ۲ بر یک برابر نفت مسجدسلیمان چهار هفته زودتر قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کند و به چهارمین قهرمانی پیاپی خود برسد و به قول هواداران این تیم، در کسب قهرمانی‌های پیاپی، پوکر کند؛ اتفاقی باعث می‌شود هواداران پرسپولیس با نماد جدید خود یعنی " ۴ " برای رقیب سنتی یعنی استقلال کری بخوانند.

"۴" نمادی است که چندین سال است به آبی‌های پایتخت تعلق دارد و آبی‌ها برای کری‌خوانی با نماد " ۶" پرسپولیسی‌ها از این عدد استفاده می‌کنند؛ عددی که پس از ۴ پیروزی استقلال در ۴ داربی پیاپی تبدیل به نماد استقلالی‌ها شد. البته نکته این نماد هم این است که پرسپولیسی‌ها چهار برد متوالی استقلال در داربی را قبول ندارند و معتقدند داربی ۷۲ که با تساوی ۲ بر ۲ در جام ولایت به پایان رسید، نوار سه برد متوالی آبی‌ها را پاره کرد. البته این عدد پس از این که توسط فرهاد مجیدی در دیدار الغرافه و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و پس از اخراج این بازیکن به هواداران نشان داده شد، بیش از پیش مورد توجه آبی‌های تهران قرار گرفت و نزدیک به ۹ سال است که عدد " ۴ " نماد هواداران استقلال است.

قهرمانی پرسپولیس در این فصل و پوکر در قهرمانی باعث شد این دومین باری باشد که قرمزها به نماد استقلال، حمله و آن را برای خود تصاحب می کنند. نخستین یورش در ۲۷ فروردین سال ۹۵ شکل گرفت که پرسپولیس در داربی ۸۲ موفق شد در دیداری جذاب استقلال را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد تا هواداران این تیم مدت‌ها عدد چهار را به رخ استقلالی‌ها بکشند. حالا و پس از چهار سال، پوکر قهرمانی باعث شده بسیاری از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با عدد چهار برای استقلالی‌ها کری بخوانند و به نوعی نماد این تیم را غصب کند.

البته سرخ‌ها برای رقابت با دیگر تیم پرطرفدار ایران یعنی سپاهان هم به دنبال شکستن رکوردی دیگری از این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هستند. شاگردان یحیی برای شکستن بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر تنها به ۶ امتیاز از ۱۲ امتیاز باقی مانده نیاز دارند تا ۶۸ امتیازی شوند و بیشترین امتیاز یک دوره تاریخ لیگ برتر را کسب کنند. البته تفاوت دو تیم این است که سپاهان توانسته بود ۶۷ امتیاز را در لیگ ۱۸ تیمی یعنی در ۳۴ بازی کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسيا روحاني سلطاني فر نداره. نماد ما قهرماني اسياس. اونو بگيريد اگر راست ميگي. البته اگر برترينها برنخوره بهش مثل هميشه سانسور نكنه...

    • بدون نام

      چهار.نماد فیتال اسیاست

    • بدون نام

      خخخخخ عشقپولیس باکیسه مساوی کرده بعدمیگن 4بردمتوالی

    • بیات

      نماد باید منحصربفرد باشه مثل عدد شش .که در یک بازی شش گل به رقیب زده است .چهار جعلی که حتی چهار برد پشت سرهم نبوده .عقط توهم است و اینکه چهار گل خوردن در دربی و تکرار آن .پوکر قهرمانی که همه ی اینا چهر جعلی را لوث میکنه و دیگر مفهومی نخواهد داشت .اینجوری نمیشه که با بازی کلمات و پر رو بازی فتل نمادی درست بشه که حالا اینطوری ذلیل و خجل شوند.

    • سبحان

      مگه دیگه رکورد و نمادی هم مونده که به دستش نیاورده باشیم!!

    • بدون نام

      چهار بار هم فینال اسیا رفته استقلال .این چهار با اون چهار فرق داره اگه پیروزی سه بار دیگه رفت فینال اسیا اون موقع لنگیون زر بزنن

    • سعید

      کدوم نماد، این نم اد رو اسپانسر برای اینا درست کرد والا چرا وقتی بقولی ۳ بار پشت سر هم بردند یادشان نبود عدد ۳ را نشان دهند مگه ۳ با ۴ چه فرقی میکرد، اینطوری لااقل موقع نشان دادن۴ فکر و یاد ۲ تا ۴ گل تو ۲ دربی آزارشان نمیداد

    • خوزستانی

      کیسه دربی ۸۲(سال۹۵) ۴تابهتون زدیم پوکرقهرمانی(۴)دیگه بایدچه بلائی سرتون بیاریم

    • sajad

      کدوم نماد فرناز چهارتا گلی که به پرسپولیس زده بودو نشون داد کیسه ها هم دیدن ضایعست که چهار قلابی درآوردن دارن نشون میدن واقعا این بیچاره ها هیچی ندارن که روش کری بخونن دوتا جام کوپا امجدیه گرفتن با اون خوشن

    • سهراب

      البته 4 موقتیه ما میریم برای 5

      پاسخ ها

      • بدون نام

        6 هم باشه چه لهتر

      • امیرحسین

        آفرین
        البته
        ما مجموعا ۱۰ باید نشون بدیم

    • آبی آسمونی

      نماد قرمزها آفتابه قرمز است اشتباه نکنید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج