اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۱۰۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرنوشت متفاوت دو ایرانی در بلژیک

علی قلی زاده و یونس دلفی دو بازیکن ایرانی حاضر در تیم شارلروا اینروز‌ها شرایط متفاوتی را در این تیم سپری می‌کنند.

ورزش سه: علی قلی زاده و یونس دلفی دو بازیکن ایرانی حاضر در تیم شارلروا اینروزها شرایط متفاوتی را در این تیم سپری می کنند.

سایت بلژیکی فرانسوی زبان ، علی قلی زاده و یونس دلفی دو بازیکن ایرانی که در لیگ بلژیک حضور دارند اینروزها شرایط متفاوتی را از یک دیگر تجربه می کنند. روز جمعه هفته گذشته تیم شارلروا برای یک بازی دوستانه برابر متز به فرانسه رفت . در این بازی که در زمین تمرین گرناتس برگزار شد علی قلی زاده در ترکیب تیم شارلروا بازی کرد.

یونس دلفی دیگر بازیکن ایرانی اما به دلیل مشکل کوچکی که در عضله پایش داشت در شارلروا ماند و نتوانست در این بازی تیمش را همراهی کند. با این وجود به نظر می رسد این دو بازیکن در فصل جدید رقابت های فوتبال بلژیک سرنوشت متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

سرنوشت متفاوت دو ایرانی در بلژیک

قلی زاده در فصل گذشته در مجموع 25 بازی برای تیم شارلروا انجام داد 4 گل زد و 8 پاس گل هم به همتیمی هایش داد. با توجه به سطح آمادگی که که این وینگر تکنیکی و سرعتی در فصل گذشته از خودش به نمایش گذاشت به نظر می رسد امسال قلی زاده یکی از مهره های کلیدی شارلروا باشد.

اما یونس دلفی در فصلی که گذشت به دلایلی از جمله مصدومیتی که او را 10 هفته از مسابقات دور کرد نتوانست در ترکیب شارلروا بازی کند و حالا نیز درفصل آماده سازی او به دلیل مصدومیت بازی دوستانه تیمش برابر متز را از دست داده است.

البته که یونس دلفی پیشنهادات خوبی از سوی تیم های مطرح لیگ برتر فوتبال ایران دارد و فصل گذشته نیز صحبت از تمایل پرسپولیس به جذب او بود اما این اتفاق رخ نداد. باید دید آیا یونس دلفی در این فصل تصمیمات تازه ای برای ادامه فوتبالش خواهد گرفت و اینکه آیا شارلروا تمایل به حفظ او خواهد داشت؟

با این وجود این مهاجم جوان و آینده دار فوتبال ایران هنوز به 20 سالگی نرسیده و این شانس را دارد که با تلاش بیشتر در سال های آینده بتواند در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد.
علی قلی زاده اما در ۲۴ سالگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. او هم در اولین سال حضورش در شارلروا با مشکل مصدومیت و بدشانسی هایی روبرو بود اما فصل گذشته توانست خودش را به عنوان یک مهره تاثیرگذار در این تیم تثبیت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج