اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۰۲۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مغانلو: بالاخره طلسم شکست

لژیونر فوتبال کشورمان در لیگ برتر پرتغال پس از گلزنی برای سانتاکلارا به خبرورزشی گفت: برای رسیدن به آمادگی تمرینات سختی را انجام دادم و خوشحالم که بالاخره طلسم شکست و موفق شدم برای سانتاکلارا گلزنی کنم.

خبرورزشی: لژیونر فوتبال کشورمان در لیگ برتر پرتغال پس از گلزنی برای سانتاکلارا به خبرورزشی گفت: برای رسیدن به آمادگی تمرینات سختی را انجام دادم و خوشحالم که بالاخره طلسم شکست و موفق شدم برای سانتاکلارا گلزنی کنم.

شهریار مغانلو که فصل قبل در رقابت نزدیک با شیخ دیاباته و در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات آقای گلی را از دست داد و بهترین گلزن ایرانی لیگ برتر شناخته شد، در ابتدای فصل جاری لیگ پرتغال به تیم سانتاکلارا پیوست و بعد از هفته‌ها موفق شده برای این تیم در یک بازی مهم در جام حذفی گلزنی کند.

شهریار در خصوص اولین گلش در فوتبال پرتغال گفت: روزهای خیلی سختی را سپری کرده بودم و در اوج آمادگی از ناحیه دست دچار مصدومیت شدم و چند هفته‌ای دستم در گچ بود و دوباره برای رسیدن به آمادگی تمرینات سختی را انجام دادم و خوشحالم که بالاخره طلسم شکست و موفق شدم برای سانتاکلارا گلزنی کنم.

مغانلو در خصوص صحنه گلش که باعث شد داور از سیستم کمک‌داور ویدئویی استفاده کند گفت: روی توپی که از جناح راست ارسال شد من از پشت مدافعان استارت زده و تا جایی که در توانم بود پریدم و با ضربه سر بالاتر از دستان دروازه‌بان آنها توپ را به تور دروازه چسباندم اما داور تردید داشت که روی دروازه‌بان خطا کرده‌ام و به همین خاطر داور مسابقه به کنار زمین رفت و مجدداً صحنه برخورد مرا با دروازه‌بان موریرنسی که مشکوک به خطا بود مورد بررسی قرار داد و بازبینی صحنه نشان داد من هیچ خطایی روی دروازه‌بان انجام نداده‌ام، بنابراین تصمیم گرفت گل را صحیح اعلام کند. خوشحالم که این گل باعث شد با نتیجه دو- یک برنده بازی شویم و به مرحله بالاتر صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج