اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۰۰۷۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

یک استقلالی روی صندلی چرخدار

لئوناردو پادووانی خطاب به باشگاه استقلال نوشت: من از کسانی که به من قول کمک داده اند می خواهم به وجدان خود مراجعه کنند و به یاد داشته باشید که وقتی در حضور خداوند قول می دهیم باید به آن عمل کنیم.

خبرورزشی: لئوناردو پادووانی خطاب به باشگاه استقلال نوشت: من از کسانی که به من قول کمک داده اند می خواهم به وجدان خود مراجعه کنند و به یاد داشته باشید که وقتی در حضور خداوند قول می دهیم باید به آن عمل کنیم.

یک استقلالی روی صندلی چرخدار

زندگی با صندلی چرخدار؛ در این وضعیت ناراحت کننده برای لئوناردو پادوانی.

بازیکنی که تا همین یکی، دو سال پیش در لیگ ایران بازی می کرد و از مدافعان خوب و خوش اخلاقی بود که از برزیل وارد فوتبال کشورمان شد؛ چند سالی بی حاشیه بازی کرد و در اتفاقی به شدت تلخ و ناراحت کننده مصدوم شد.

مصدومیتی در این اندازه که حال و روز این بازیکن را در عکس می شود تشخیص داد. او حالا در اینستاگرام یک متن احساساتی با این مضمون برای استقلالی نوشته است:

«پولی که من از طریق فیفا از باشگاه می خواهم برای این است که بتوانم درمان خود را تا آخرین روز زندگی ام ادامه دهم. استقلال از پرداخت مطالبات من خودداری می کند. من با پوشیدن این پیراهن در هنگام بازی و در زمین بازی مصدوم شدم. حالا من از شما می پرسم چرا آنها با من این کار می کنند؟ چرا حاضر نیستند به من کمک کنند؟ من چه اشتباهی کردم؟ در زمین بازی بودم و پیراهن استقلال را به تن کردم. من افتخار می کنم که آن پیراهن را پوشیده ام و بخشی از ارتش آبی بودم. من از کسانی که به من قول کمک داده اند می خواهم به وجدان خود مراجعه کنند و به یاد داشته باشید که وقتی در حضور خداوند قول می دهیم باید به آن عمل کنیم. زیر خداوند به کسانی که کمک و خوبی می کنند پاداش دو برابر می دهد.»

با این همه پادوانی علاوه بر شکایت از استقلال بابت مطالبات و حق و حقوق قانونی اش، خواستار غرامتی ۹ میلیون دلاری از این باشگاه شده است؛ مبلغی شدیدا سنگین و شاید حتی غیرقابل پرداخت از سوی باشگاه استقلال که مشخص نیست سرنوشت این پرونده که در دادگاه CAS است به کجا خواهد کشید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج