اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۴۰۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مانچینی: اسپانیا فوق‌العاده است

سرمربی تیم ملی ایتالیا در نشست خبری پیش از دیدار با اسپانیا مدعی شد عملکرد ماتادور‌ها در سال‌های اخیر فوق العاده بوده است.

خبرورزشی: سرمربی تیم ملی ایتالیا در نشست خبری پیش از دیدار با اسپانیا مدعی شد عملکرد ماتادور‌ها در سال‌های اخیر فوق العاده بوده است.

مانچینی: اسپانیا فوق‌العاده است

روبرتو مانچینی پیش از بازی حساس ایتالیا و اسپانیا در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ گفت: اسپانیا سزاوار حضور در این مرحله بوده است. این مسابقه آسان نخواهد بود و ما باید عملکرد بسیار خوبی ارائه دهیم.

بازی سختی در انتظار ما خواهد بود و شرایط اسپانیا با بلژیک متفاوت است، اما ما همچنان با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود. اسپانیا در چند سال گذشته فوق العاده بوده و آنها بازیکنان جوان و سرمربی بسیار خوبی دارند. ما در برابر اتریش به دلیل رویکرد تهاجمی حریف و برخورد با آنها در اولین بازی در مرحله حذفی متحمل مشکلاتی شدیم.

مانچو درباره رابطه‌اش با جانلوکا ویالی که روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته، گفت: من و ویالی با هم بزرگ شده ایم و فراتر از یک دوست هستیم. ویالی مانند همه بازیکنان که در آن تیم سمپدوریا بازی می کردند، برای من مانند یک برادر است. ویالی کمی از من بزرگ تر است و ما دوست داریم وقتی او صحبت می کند به حرف هایش گوش دهیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج