اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۵۷۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مانچینی: هیچ فشاری روی خودم احساس نمی‌کنم

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید که کاملا آرامش خودش را حفظ کرده و آماده رویارویی با تیم ملی انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ است.

فوتبالی: روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید که کاملا آرامش خودش را حفظ کرده و آماده رویارویی با تیم ملی انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ است.

از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (یک شنبه) تیم های انگلیس و ایتالیا از چهارچوب مرحله فینال یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. آتزوری یکی از تیم‌های قدرتمند این تورنمنت بود. آن‌ها در سی و دو بازی گذشته خود متحمل شکست نشده‌اند، که یک رکورد به حساب می‌رود. در آن سو نیز انگلیس برای اولین بار در پنجاه و پنج سال گذشته به یک فینال در تورنمنت ملی رسیده‌اند و حالا می‌خواهند در برابر هواداران خود به پیروزی برسند.

به نقل از سایت گل، مانچنین درباره این که برای بازی اول مقابل ترکیه بیشتر استرس داشت یا فینال، گفت: "بازی اول سخت بود، اما الان در فینال هستیم و شرایط فرق می‌کند. الان هیجان زده نیستک، اما شاید در هنگام بازی چنین حسی به من دست پیدا کند. لحظه مهمی برای من است، اما امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنم، زیرا در دوران بازیگری‌ام نتوانستم. باید آرام باشیم. می‌دانیم که بازی سختی است، اما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم. باید از لحظات لذت ببریم. بازی آخر است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج