اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۰۵۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یوفا، محرومیت گریزمان را ۲برابر کرد

اتحادیه فوتبال اروپا مجازات مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید را به خاطر حرکت خطرناکش در بازی مقابل لیورپول افزایش داد.

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبال اروپا مجازات مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید را به خاطر حرکت خطرناکش در بازی مقابل لیورپول افزایش داد.
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) محرومیت یک جلسه‌ای آنتوان گریزمان را به خاطر ضربه کف پای خطرناکش به گردن فیرمینو مهاجم تیم فوتبال لیورپول به دو جلسه افزایش داد.
گریزمان در آن بازی که تیمش در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ به لیورپول باخت، برای زدن یک توپ با بی‌احتیاطی محض پای خود را تا مقابل صورت مهاجم برزیلی لیورپول بالا آورد و گردن او را هم هدف قرار داد. داور مسابقه بلافاصله گریزمان را با کارت قرمز مجازات کرد. گریزمان محرومیت یک جلسه‌ای ناشی از دریافت این کار را در بازی برگشت تیمش و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد سپری کرد و آماده شده بود که در بازی هفته پیش رو مقابل میلان به میدان برود اما یوفا با افزایش محرومیتش این اجازه را از او گرفت.
اتلتیکومادرید برای مصاف خانگی با میلان به جز گریزمان، مدافعش فلیپه را هم به دلیل اخراج شدن در بازی قبلی مقابل لیورپول در اختیار ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج