اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۹۱۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازیکن یاغی بارسلونا خواستار ملاقات با لاپورتا

به نظر می‌رسد که عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا به دنبال این است تا بتواند راهی برای حل مشکل خود با بارسلونا پیدا کند و در همین راستا به دنبال این است تا ملاقاتی با خوان لاپورتا، ریاست بارسلونا داشته باشد.

فوتبالی: به نظر می رسد که عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا به دنبال این است تا بتواند راهی برای حل مشکل خود با بارسلونا پیدا کند و در همین راستا به دنبال این است تا ملاقاتی با خوان لاپورتا، ریاست بارسلونا داشته باشد.

در مدت اخیر، مشکلات زیادی میان عثمان دمبله و باشگاه بارسلونا به وجود آمده است به طوری که حتی گفته شد که این بازیکن دیگر در لیست خروج بارسلونا قرار گرفته است و ژاوی و بارسا دیگر روی او حساب باز نخواهند کرد. دمبله در این مدت محبوبیت خود میان هواداران بارسلونا را از دست داده است و به همین دلیل در اینستاگرام خود نسبت به حرف و حدیث های اخیر واکنش نشان داد و گفت که دیگر سکوت نخواهد کرد.

اکنون به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، عثمان دمبله به دنبال این است تا دیداری با خوان لاپورتا داشته باشد و بدین ترتیب مشکلات خود را با او و باشگاه بارسلونا حل کند و بتواند راهی برای تمدید قرارداد پیدا کند و همچنان در این تیم ادامه دهد. باید دید که شرایط برای او به چه صورت پیش خواهد رفت و آیا خوان لاپورتا اساسا چنین چیزی را قبول کرده و به دنبال حفظ او خواهد بود یا اینکه دمبله دیگر جایی در پروژه آبی و اناری ها نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج