اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۵۵۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استوری جالب هاشمیان و ماجرای رویای ملی

وحید هاشمیان مربی تیم ملی استوری جالبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است؛ آنهم در روز‌هایی که فوتبال به دلیل برکناری رییس روز‌های پر خبری را پشت سر می‌گذارد.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران با وجود همه چالش های مدیریتی در یکی دو سال اخیر با هدایت اسکوچیچ و تلاش مربیان وطنی از جمله وحید هاشمیان نمایش خوبی در برابر حریفان داشت و بعد از عبور از بحران در دور اول بازی های مقدماتی در منامه حالا تیم نخست گروه A است و صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده؛ با این وجود قصد دارد در دو بازی باقی مانده در برابر کره جنوبی و لبنان هم با انگیزه پیروزی وارد میدان شود.

وحید هاشمیان در آستانه این دو بازی با انتشار استوری در کنار اسکوچیچ و دیگر همکاران خود در کادر فنی تیم ملی نوشت: «رویای شما به تنهایی یک رویاست. اما رویا شما در کنار رویاهای دیگران یک واقعیت می شود.»

این استوری بیانگر رابطه خوب اعضای کادر فنی تیم ملی است. ارتباط خوبی که اسکوچیچ با مربیان ایرانی برقرار کرده است. غیر از این هم انتظار نمی رفت به این خاطر که اسکوچیچ سال های سال در فوتبال ایران حضور دارد و مربیان ایرانی را همانند فوتبال ایران به خوبی می شناسد. او ضمن بهره گیری از وحید هاشمیان از کریم باقری هم در کادر فنی خود سود می برد و یک مربی بدنساز ایرانی به نام علی اصغر قربانعلی پور.

استوری جالب هاشمیان و ماجرای رویای ملی

رویای وحید هاشمیان بعد از صعود به جام جهانی حالا نمایش خوب دراین رقابت ها و در ادامه صعود از مرحله گروهی است. البته این نه تنها رویای وحید بلکه رویای همه اعضای کادر فنی تیم ملی است که موجب یکدلی آنها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج