اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۰۱۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حمایت مصطفوی از عزیزی‌خادم در تلویزیون!

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اظهارات جالبی در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

فوتبالی: رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اظهارات جالبی در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال از رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

داریوش مصطفوی که امیدوار است شهاب عزیزی خادم، رییس عزل‌شده فدراسیون فوتبال در مجمعی که در فصل بهار برگزار خواهد شد، به فدراسیون فوتبال برگردد، همچنان از عزیزی خادم که با فرمان های اشتباه باعث حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا شد حمایت می‌کند.

در روزهایی که بحث حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بر سر زبان ها بود، در رسانه ها اشاره شد که شهاب عزیزی خادم به کمیته بدوی دستور داده بود به استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا سخت بگیرند. آن زمان فدراسیون فوتبال این خبر را کذب محض خواند اما حالا داریوش مصطفوی در برنامه ورزشگاه می‌گوید شهاب عزیزی خادم گفته بود حتی به قیمت حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا با این دو باشگاه سختگیری شود. البته عزیزی‌خادم بعد از آنکه موضوع حذف پرسپولیس و استقلال جدی شد، به کمیته استیناف گفت به آنها ارفاق کنند و همین دوگانگی باعث شد هم سرخابی ها از آسیا حذف شوند و هم کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران را به حالت تعلیق در آورد. تعلیق این کمیته به منزله نابودی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است چرا که طی سال های آینده تمام اسناد باشگاه‌های ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی خواهد شد و استقلال و پرسپولیس با ساختار و مشکلات فعلی‌شان هیچ شانسی برای حضور در فصل های آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال به جای آن که به اصلاح ساختار دو باشگاه کمک کند، دستور نابودی و حذف آنها را داد، آن وقت رییس کمیته استیناف صدور محوز حرفه‌ای به شکل خنده داری از این حرکت غیر عقلانی و بی‌تدبیری رییس معزول فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند.

مصطفوی در برنامه ورزشگاه تمام آن چیزهایی را می گوید که پیش از این در رسانه ها به آن اشاره شده بود، اما آن زمان وابسته های فدراسیون فوتبال نوشته های رسانه ها را تکذیب می کردند.

این وسط فقط معلوم نیست اگر داریوش مصطفوی واقعاً چنین اعتقاداتی داشت و معتقد بود حذف استقلال و پرسپولیس به نفع آنها است چرا بعد از جلسه با مدیران دو باشگاه به مردم دروغ گفت و ادعا کرد استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف نمی شوند؟ مگر می شود به این سادگی در روز روشن دروغ گفت و بعد از چند ماه ادعای دیگری کرد؟ فدراسیون دروغ و دغل کم کم دست خود را برای مردم رو می کند؟ به مرور مشخص خواهد شد آنها چه دروغ هایی به مردم گفته بودند. یکی از دروغ ها همین است که امروز داریوش مصطفوی در برنامه ورزشگاه گفت. همان مردی که روبروی دوربین ها ایستاد و گفت ما استقلال و پرسپولیس را در آسیا حفظ کردیم، حالا با صراحت می‌گوید ما استقلال و پرسپولیس را از آسیا حذف کردیم و خوب کاری هم کردیم!

رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای پای خیریه را هم به نابودی استقلال و پرسپولیس بازگردند و مدعی شد در نابود شده این دو باشگاه خیریتی در کار است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج