اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۰۲۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هت‌تریک پاس گل در لیگ یک

در روز‌هایی که هت‌تریک در گلزنی به امری نادر در فوتبال ایران تبدیل شده است، عباس عسگری بازیکن تیم شمس آذر قزوین در جریان پیروزی ارزشمند تیمش موفق به ارسال سه پاس گل شد.

ورزش سه: در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر تیم شهرداری آستارا که با پایان رافت دوباره مثل نیم فصل اول سال گذشته اوج گرفته، در قزوین میهمان شمس آذر قزوین بود و آستارایی‌ها امیدوار بودند در این دیدار خارج از خانه بتوانند به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کنند و پنجمین پیروزی متوالی را جشن بگیرند، اما اتفاقات دیگری در قزوین انتظار آنها را می‌کشید.

شمس آذر که با سعید دقیقی این روزها امیدوارانه تر برای ماندن در رقابت های لیگ دسته اول تلاش می‌‍کند، خیلی زود روی پاس عمقی عباس عسگری برای علی گودرزی به گل اول مسابقه در دقیقه ۵ دست پیدا کرد و در ادامه پیش از اینکه داور مسابقه در سوت خود به نشانه پایان نیمه اول بدمد، باز هم این عباس عسگری بود که زمینه ساز گل دوم تیمش شد که توسط میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۴۵ به ثمر رسید.

دو تیم با همین نتیجه کارشان را تا دقیقه ۷۱ دنبال کردند و در این همین دقیقه بود که عباس عسگری که بار دیگر اینبار روی یک ارسال کرنر در نقش گلساز ظاهر شد و شرایط را برای گلزنی وحید نعمتی با ضربه سر فراهم کرد.
با عملکردی که امروز عسگری ارائه کرد، با به ثمر رساندن 10 پاس گل، 9 گل و گرفتن سه پنالتی خودش را به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان شاغل در لیگ دسته اول معرفی کرد و حالا سعید دقیقی امیدوار است که با حضور این بازیکن بتواند شمس آذر را از خطر سقوط نجات دهد و این تیم را که اولین فصل حضور خود را در لیگ دسته اول با خرید امتیاز بادران تجربه می‌کند، به سال آینده هم برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج