اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۴۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در صورت جدایی تیموریان، انصاری‌فرد را جذب می‌کنیم

جویباری: هنوز با آندو به توافق نرسیده‌ایم

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ تیموریان انجام می‌‌دهیم و اگر او یک درصد از استقلال جدا شود با کریم انصاری‌فرد مذاکره خواهیم کرد.

تسنیم: مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ تیموریان انجام می‌‌دهیم و اگر او یک درصد از استقلال جدا شود با کریم انصاری‌فرد مذاکره خواهیم کرد.

علی نظری جویباری ابتدا در مورد روند مذاکرات باشگاه استقلال با تیموریان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌‌دهیم تا او را حفظ کنیم. آندو توقعاتی دارد و ما هم وظیفه داریم تا برای حفظ او تلاش کنیم ولی بودجه ما محدود است و باید در راستای آن برنامه‌ریزی کنیم. ما یک جای خالی داریم که برای آندو نگه داشتیم ولی اگر او جدا شود به فکر یک بازیکن دیگر خواهیم بود تا فهرست خود را تکمیل کنیم. تمام تلاش ما این است که آندو را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اختلاف مالی باشگاه استقلال با تیموریان زیاد است، تأکید کرد: اگر این اختلاف کم بود تا الان با تیموریان به توافق رسیده بودیم. تیموریان سال گذشته ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از استقلال پول گرفته است و اینکه او می‌‌خواهد مبلغ قراردادش بیشتر شود غیرمنطقی نیست. از طرفی باشگاه استقلال هم محدودیت‌های مالی دارد و فکر می‌‌کنم طرفین باید در این مورد از خواسته‌های خود کوتاه بیایند. به هر حال آندو هم باید به خاطر هواداران و استقلال شرایط تیم ما را هم در نظر بگیرد.

جویباری در پاسخ به این سوال که «اگر موفق به حفظ آندو نشدید در کدام پست بازیکن خواهید گرفت؟»، گفت: ما فعلاً به این موضوع فکر نمی‌کنیم که آندو از استقلال برود و همانطور که گفتم تمام تلاش خودمان را انجام می‌‌دهیم تا در نهایت لیست استقلال را با جذب تیموریان تکمیل کنیم. اگر این اتفاق نیفتاد و آندو یک درصد از استقلال جدا شد دنبال جذب مهاجم خواهیم بود. کریم انصاری‌فرد بازیکنی است که هر مربی دوست دارد او را در اختیار داشته باشد. اگر با تیموریان توافق نکردیم مذاکرات جدی خود را با انصاری‌فرد انجام خواهیم داد.

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه در مورد اینکه می‌ گویند برای تمدید قرارداد بیک‌زاده، خسرو حیدری و صادقی چهار و نیم میلیارد هزینه شده است گفت: پول تمدید قرارداد این سه بازیکن خیلی پایین‌تر از چهار و نیم میلیارد است. ما در مورد آنها سقف قرارداد را رعایت کردیم و وقتی مبالغ قرارداد در سایت باشگاه منتشر شد همه چیز مشخص می‌‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج