اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۳۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاشیه های تمدید قرارداد تیموریان با استقلال

نشست تمدید قرارداد آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران با این باشگاه حاشیه هایی به همراه داشت.

خبرگزاری ایرنا: تیموریان ساعت ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه) به همراه برادرش سرژیک تیموریان و دو نفر از دوستانش برای سومین بار در باشگاه استقلال حاضر شد.

وی در دو روز گذشته نیز با حضور در باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با آبی پوشان مذاکره کرده بود.

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال که در دو روز گذشته در راس مذاکره با تیموریان قرار داشت، در این نشست حضور نداشت.

کامران صاحب پناه رییس هیات مدیره، پندار توفیقی عضو معرف حامی مالی در هیات مدیره و علی نظری جویباری معاون ورزشی و مسوول نقل و انتقالات استقلال در این نشست حضور داشتند.

بحث و رایزنی در خصوص مبلغ و نحوه پرداخت رقم قرارداد تیموریان در باشگاه استقلال بیش از دو ساعت طول کشید و در نهایت پندار توفیقی از مسوول دفتر افشارزاده درخواست استامپ کرد تا تیموریان قرارداد داخلی خود را ثبت کند.

البته کامران صاحب پناه رییس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از گذشت ساعتی از مذاکره با تیموریان باشگاه استقلال را ترک کرد و نظری جویباری و توفیقی به مذاکره با هافبک ملی پوش استقلال ادامه دادند.

توفیقی، نظری جویباری پس از انعقاد قرارداد دوساله تیموریان به همراه پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفتند و سپس تیموریان و نظری جویباری در حالی پاسخگوی پرسش های خبرنگاران شدند که هیچیک به رقم قرارداد اشاره ای نکردند!

نظری جویباری در حالی در اظهارات خود اعلام کرد که رقم قرارداد هیچ بازیکنی در جهان فاش نمی شود که وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ فوتبال در ماه های اخیر بارها از شفاف سازی قراردادها در باشگاه ها سخن گفته اند و بر این اساس نیز فهرست قرادادهای فصل گذشته تیم های استقلال و پرسپولیس منتشر شد.

پس از اینکه تیموریان به پرسش های خبرنگارن پاسخ داد به دنبال پندار توفیقی عضو معرف حامی مالی در هیات مدیره باشگاه استقلال بود تا در مورد مساله ای با وی صحبت کند اما توفیقی محل نشست را ترک کرده بود و تیموریان با دلخوری و اندکی ناراحتی به دنبال شماره تماس وی بود!

بر اساس فهرست منتشره شده قراردادهای فصل گذشته بازیکنان باشگاه استقلال تهران، مبلغ قرارداد تیموریان دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که مسوولان این باشگاه برای کاهش این مبلغ رایزنی کردند و گفته می شود تیموریان چند صد میلیون تومان به آنها تخفیف داده است.

از بین رسانه ها فقط خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، باشگاه خبرنگاران جوان و سایت باشگاه استقلال برای پوشش نشست تمدید قرارداد تیموریان در باشگاه استقلال حضور یافتند.

هر چند با تغییراتی که در مدیریت روابط عمومی باشگاه استقلال به وجود آمده انعکاس اخبار این باشگاه در سایت رسمی استقلال اندکی مطلوب تر شده، اما برخی ناهماهنگی ها دلخوری خبرنگاران را فراهم کرده است.

با تمدید قرارداد تیموریان، هر ۴ ملی پوش استقلال قراردادهای خود را با این تیم تمدید کردند. پیشتر خسرو حیدری، هاشم بیگ زاده و امیر حسین صادقی قراردادهای خود را با آبی پوشان تمدید کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج