اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۶۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرژیک تيموريان:

مصاحبه آندو بر اساس وعده‌ توفيقي بود

سرژيک تيموريان مي گويد به گفته توفيقي عضو هيات مديره استقلال گرفتن بخشي از قرارداد و دريافت مقداري از مطالبات حق آندو بوده و مصاحبه امروز او هم دقيقا در راستاي همين اظهارنظر انجام گرفته است.

ایسنا: سرژيک تيموريان مي گويد به گفته توفيقي عضو هيات مديره استقلال گرفتن بخشي از قرارداد و دريافت مقداري از مطالبات حق آندو بوده و مصاحبه امروز او هم دقيقا در راستاي همين اظهارنظر انجام گرفته است.

گفت وگوي امروز آندرانيک تيموريان با واکنش هاي مختلفي از سوي مسوولان باشگاه استقلال همراه شد.

سرژيک تيموريان درباره اين واکنش ها گفت: حرف هايي که آندو در اين مصاحبه مطرح کرده دقيقا وعده هايي بوده که از سوي آقاي توفيقي در جلسه روز پنج شنبه مطرح شده و چيزي غير از اين نيست. در آن جلسه توفيقي گفته بود دريافت بخشي از قرارداد و مقداري از مطالبات گذشته قبل از ثبت قرارداد حق بازيکن است و صحبتهاي امروز برادرم چيزي به غير از اين نبوده است.

وي افزود: با اين حال آقاي توفيقي پس از گرفتن عکس با آندو جلسه را ترک کرده و از باشگاه خارج شدند و ما نتوانستيم در ادامه درباره جزييات پرداخت صحبت کنيم. به هر حال آندو متعلق به استقلال است و هواداران هم اين بازيکن را دوست دارند. آندرانيک در سالهايي که در استقلال بازي کرده تعصبش را در زمين به هواداران ثابت کرده و امسال هم با تخفيفي که به باشگاه داد بار ديگر غيرتش را به پيراهن آبي نشان داد. او خودش از بازگشت به استقلال خوشحال است و خيلي اميد دارد که امسال هم بتواند با هدايت امير قلعه نويي در کنار ديگر بازيکنان يک جام قهرماني ديگر به هواداران هديه کند.

تيموريان درباره اظهارنظرهايي که پس از اين مصاحبه از سوي معاون حقوقي باشگاه استقلال عليه آندرانيک مطرح شده نيز گفت: آندو در مصاحبه‌اش دقيقا بر اساس توافق انجام شده با توفيقي حرف زد اما اينکه ديگران از جمله آقاي بزرگي چه برداشتي از اين مصاحبه کرده‌اند اهميت ندارد بلکه مهم اين است که آندو دوباره به خانه اش بازگشته و از کار با قلعه نويي خوشحال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج