اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۹۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ادینهو: شاید تراکتورسازی قهرمان لیگ شد

مهاجم برزیلی تراکتورسازی یکی از ستاره های بزرگ دیدار با پرسپولیس بودکه هم گل زد و هم مدافعان میزبان را عاصی کرد.

خبرآنلاین: ادرلوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی تراکتورسازی تبریز به فاصله یک روز پس از انجام دیدار با پرسپولیس و کسب پیروزی ۳ بر یک گفت: بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم. هر اتفاقی ممکن بود در این بازی رخ بدهد ولی همه چیز به سود ما بود و از این بابت خوشحالم. فکر می کنم زمان جشن گرفتن فرا رسیده چون حالا هواداران تراکتورسازی بیش از گذشته به تیم شان افتخار می کنند.

ادینهو ادامه داد: مهم ترین اصل در این بازی، اتفاقی بود که برای مان رخ داد. ما مثل دیدار با صبای قم، باز هم از حریف مان با یک گل عقب افتادیم و زیر فشار زیادی که در ورزشگاه آزادی تهران متحمل شدیم، توانستیم به بازی برگردیم. خیلی مهم بود که بعد از دریافت گل، شکست نخوردیم. این یعنی تراکتورسازی شخصیت جذابی گرفته و مثل یک مدعی رفتار می کند.

این مهاجم برزیلی که آخرین خرید تراکتورسازان بود، در مورد صدرنشینی در جدول آقای گل های لیگ اظهار داشت: این هم یک اتفاق خوب دیگر است. گل سختی وارد دروازه پرسپولیس کردم، گلی که با پاس خوب مهدی کیانی و شکافتن عمق دفاع پرسپولیس رقم خورد. حالا هم ۵ گله شده ام ولی این را بگویم که دوست دارم آقای گل لیگ ایران شوم. بازیکنان تراکتورسازی برای رسیدن به این هدف، کمک بزرگی به من می کنند و از آنها سپاسگزارم. البته ترجیح می دهم گلزنی های من، با موفقیت های تراکتور همراه باشد. تا به حال هم، این طور بوده است.

ادینهو که گل بسیار زیبایی وارد دروازه پرسپولیس کرد، افزود: من تراکتور را در جمع مدعیان قهرمانی می گذارم. ما شانس خوبی داریم ولی این کافی نیست که فقط در مورد قهرمانی حرف بزنیم. باید قدم به قدم پیش برویم. اگر مدام بگوییم تراکتورسازی قهرمان می شود، کارمان ثبات تیمی مان بهم می خورد و تمرکزمان را هم از دست می دهیم. به هر حال شاید تراکتورسازی قهرمان شد، باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد اما شما حتما تراکتورسازی را در جمع مدعیان قهرمانی قرار دهید.

این بازیکن در نهایت گفت: شخصیت تیمی ما شکل گرفته و در دیدار هفته آینده برابر راه آهن باید باز هم به برد دست پیدا کنیم. ۱۲ امتیاز از ۴ بازی، استثنایی می شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاشاسین تیراختور...یاشاسین تیراختورچیلار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج