اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۶۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سری A هجده تیمی می‌شود

فدراسیون فوتبال ایتالیا در نظر دارد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول این کشور را به ۱۸ تیم کاهش دهد.

خبرگزاری تسنیم: کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون ایتالیا از تمایل خود و همکارانش برای ایجاد برخی اصلاحات در اساسنامه لیگ دسته اول فوتبال این کشور (سری A) از جمله کاهش تعداد تیم‌های حاضر در این لیگ از ۲۰ تیم به ۱۸ تیم و همچنین محدود کردن فهرست بازیکنان تیم‌های حاضر در این لیگ به ۲۵ بازیکن خبر داد.

علاوه بر سری A، تاوکیو قصد دارد در لیگ‌های دسته دوم و سوم فوتبال ایتالیا هم تغییراتی را اعمال کند که تعداد بازیکنان هر تیم را به ۲۵ تیم محدود و آنها را به گنجاندن حداقل چهار بازیکن بومی ملزم می‌کند.

تاوکیو با تأکید بر اینکه اصلاحات در نظر گرفته شده به فوتبال ایتالیا برای فرار از مشکلات مالی کمک خواهد کرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه سال‌ها در یک سیکل به دور خود بچرخیم و هیچ کار بنیادی انجام ندهیم بی‌فایده است. منطقی که ما در پس کاهش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ دنبال می‌کنیم، افزایش منابعی است که به هر تیم تعلق می‌گیرد. مخفی کردن این واقعیت که شرایط مالی لیگ فوتبال ایتالیا وضعیت جالبی ندارد، بی‌فایده است.

رئیس ۷۱ ساله فدراسیون فوتبال ایتالیا افزود: طرح ما یک طرح جامع و اصلاح شده برای سری A، سری B و لگاپروست. تغییراتی که ما در نظر داریم در یک بازه زمانی سه ساله اعمال خواهند شد. طرح کاهش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ را به تدریج و از فصل آینده آغاز می‌کنیم. در عرض دو یا سه سال باشگاه‌ها ملزم به پیروی از قوانین جدید خواهند بود تا بتوانند مخارج خود را کنترل کنند و ارزش بیشتری برای بازیکنانی که محصول آکادمی‌های فوتبال هستند، قائل باشند. این طرح به تدریج اجرایی خواهد شد اما همین حالا هم تیم‌هایی که در رقابت‌های اروپایی حضور دارند ملزم به اجرای چنین برنامه‌هایی هستند.

فدارسیون فوتبال ایتالیا در حالی به ۱۸ تیمی کردن سری A تمایل دارد که این لیگ در چهار مقطع که آخرین آن از سال ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۴ بود به صورت ۱۸ تیمی برگزار می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج