اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۸۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افاضلی: وینگادا همچنان سرمربی است

سرمربی اسبق تیم فوتبال امید گفت: وینگادا سرمربی تیم امید است و تا زمانی که در این سمت هست، صحبت درباره جانشین اش کار درستی نیست.

ایرنا: هومن افاضلی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال امید با بیان اینکه هنوز وینگادا از کارش برکنار نشده است تا بخواهیم راجع به جانشین احتمالی او گفت و گو کنیم افزود:پیشنهاد برکناری وینگادا را کمیته فنی ارائه کرده و تا زمانی که این موضوع درهیات رییسه فدراسیون فوتبال تایید نشده است نباید در باره جانشینان احتمالی اش بحث و گفت و گو کنیم.

وی درپاسخ به این سووال که به هرحال مسوولان فدراسیون فوتبال چند گزینه را برای جانشینی این مربی پیشنهاد داده اند، تصریح کرد:این حق مسوولان فدراسیون فوتبال است که نگران وضعیت تیم امید باشند اما درباره اینکه این مساله چرا تا پیش ازبرکناری وینگادا مطرح شده بهتر است از خودشان سووال شود.

مربی اسبق تیم ملی درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه گزینه های مطرح شده برای جانشینی وینگادا سنخیتی با یکدیگر ندارند چگونه فدراسیون فوتبال درباره آنان به این جمع بندی رسیده است، اظهارداشت:گزینه های معرفی شده فاکتورهای مشابه دارند از این رو برای قبول این مسوولیت نامزد شده اند.

افاضلی درباره نقاط مشترک این مربیان نیز گفت: اعضای کمیته فنی دراین باره اختیارات را به علی کفاشیان و حبیب کاشانی داده اند وآنان می توانند دراین خصوص صحبت کنند.

وی درپاسخ به سووال دیگری درباره پیامدهای مالی فسخ قرارداد با وینگادا نیز گفت: در جریان ریز قرارداد وینگادا با مسوولان فدراسیون فوتبال نیستم برهمین اساس نمی توانم دراین باره اظهار نظر کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج