اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۹۸۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

به‌خاطر استقلال تاریخ دربی را تغییر دادند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می گوید سازمان لیگ به خاطر منافع باشگاه استقلال تاریخ داربی را تغییر داده است.

خبرگزاری ایسنا: مهدی خواجه‌وند در رابطه با صحبت‌های مهدی تاج مبنی بر این که داربی هفتم آذر برگزار می‌شود، اظهار کرد: این که آقای تاج گفته‌اند حق اعتراض وجود ندارد، درست نیست، زیرا ما برای خودمان حق اعتراض قائلیم. البته من معتقدم این باشگاه استقلال است که به تاریخ داربی اعتراض کرد و تاریخ آن را به تعویق انداخت. ما اعتراضی نداریم و فقط می گوییم بازی در تاریخی که در ابتدای فصل اعلام شد باید برگزار شود.

وی افزود: ما فقط می‌خواهیم قانون رعایت شود. در ابتدای فصل تمام برنامه‌های تیم ملی مشخص بود و بر اساس آن بازی‌های لیگ را برنامه‌ریزی کرده‌اند و حال به خاطر منافع باشگاه استقلال بازی داربی را به تعویق می‌اندازند. امیدوارم سازمان لیگ همان طور که به باشگاه استقلال نگاه می‌کند به باشگاه پرسپولیس هم نگاه داشته باشد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ دقیق بازی داربی از سوی سازمان لیگ به شما اعلام شده است؟ گفت: شب گذشته من در باشگاه بودم، نامه‌ای از سوی سازمان لیگ به دست ما نرسیده است. کادر فنی ما بر اساس تاریخ ۳۰ آبان ماه برنامه‌ریزی کرده و تیم را آماده می‌کند. این که این بازی یک هفته‌ با تعویق برگزار شود، برای ما مشکل ساز خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: ما نامه مخالفت‌مان را با تاریخ هفتم آذر ماه به سازمان لیگ ارسال ‌کرده‌ایم و در حال حاضر منتظریم تا پاسخ این نامه به دستمان برسد و بعد از آن است که موضع رسمی‌مان را اعلام خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج