اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۰۴۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواجه‌وند: فقط ۳۰ آبان بازی می‌کنیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: با برگزاری دربی در تاریخ ۲ آذر موافقیم اما قطعی شدن این تاریخ مستلزم آن است که شورای تأمین موافقت کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس مهدی خواجه‌وند در خصوص موضع این باشگاه در قبال زمان برگزاری دربی گفت: هنوز درباره تغییر زمان برگزاری دربی ابلاغی به باشگاه نرسیده است. طبق اعلام قبلی، بازی در تاریخ ۳۰ آبان برگزار می‌شود. در جلسه‌ای که برای بررسی و اعلام زمان جدیدی برای بازی دربی تشکیل شد، توافق بر سر تاریخ دوم آذر ماه صورت گرفت اما قطعی شدن این تاریخ مستلزم آن است که شورای تأمین موافقت کند و در این باره هنوز خبری به ما نرسیده است در حالی که باشگاه و تیم تمام برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده‌اند و اگر قرار بر تغییر برنامه باشد تمایل داریم زودتر اقدام کنیم و پیگیری‌ها در این ارتباط از سوی سازمان لیگ ادامه دارد.

وی درباره اینکه کارشناسان این تغییر برنامه را باعث بهتر شدن شرایط تیم استقلال برای انجام دربی تفسیر می‌کنند، گفت: در تلاش هستیم منافع باشگاه پرسپولیس را حفظ کنیم. مواضعی که از سوی باشگاه در پی یکسری اتفاقات روی داد، از همین رو بود. از سوی دیگر شرایط خاصی پیش آمده است و اعتقاد داریم کار را با تعامل پیش ببریم. همانطور که انتظار می‌رود وقتی باشگاه پرسپولیس در شرایط خاص قرار می‌گیرد، این تعامل به شکل متقابل وجود داشته باشد. به طور قطع انجام بازی در همان برنامه اعلام شده بیشتر به سود ما خواهد بود اما با برگزاری بازی در دوم آذر ماه هم موافق هستیم.

عضو حقوقدان هیئت مدیره پرسپولیس درباره موضع باشگاه در صورت عدم موافقت شورای تامین با تاریخ دوم آذر ماه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط ایجاد تغییر برنامه‌ریزی‌ها برای تاخیر بیش از این زمان را نداریم، موضع ما همان است که اگر به هر دلیل امکان برگزاری مسابقه در دوم آذر ماه نبود، دربی در همان روز ۳۰ آبان انجام شود که پیش از این نیز از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شده بود.

خواجه‌وند درباره زمان تشکیل کمیته انضباطی باشگاه تصریح کرد: کمیته انضباطی باشگاه احتمالا امروز تشکیل جلسه خواهد داد و به چند پرونده‌ای که موجود است رسیدگی می‌کند. این کمیته در صورت لزوم و نیاز به توضیحات بیشتر می‌تواند از خود افراد هم برای حضور در این جلسه با جلسات آتی دعوت به عمل آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج