اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۱۰۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وینگادا: هنوز به طور رسمی برکنار نشده‎ام

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال امید گفت هنوز به طور رسمی نامه‌ای به وی در مورد قطع همکاری با این تیم ارسال نشده است. وی همچنین گفت: با کفاشیان خیلی رفیقم و مشکلی از نظر مالی با همدیگر نداریم.

خبرگزاری مهر: "نلو وینگادا" امروز شنبه با اعلام علی کفاشیان، از سمت سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران برکنار شد. وی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این خبر گفت: من در این خصوص چیزی نشنیده ام و هیچ تماسی هم با من گرفته نشده است. اجازه بدهید پس از اینکه این موضوع به طور رسمی به من ابلاغ شد در این خصوص با هم صحبت کنیم.

کفاشیان در گفتگو با خبرنگاران گفته از آنجایی که تنها دو ماه از رقم قرارداد این فدراسیون با وینگادا باقی مانده بنابراین مشکلی از بابت مسائل مالی وجود ندارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران در این خصوص هم اظهار کرد: ببینید رابطه من با کفاشیان فراتر از رابطه یک مربی و رئیس یک فدراسیون فوتبال است. من با کفاشیان خیلی رفیقم و مشکلی از نظر مالی وجود ندارد.

وینگادا در ادامه خاطرنشان کرد: من پیش از این در کشورهای عربستان، کره‌جنوبی و چین مربیگری کرده‌ام و آیا شما تا به حال شنیده‌اید مشکلی از نظر مالی با این تیم داشته باشم؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: من از کار در ایران خوشحالم و در حال حاضر دوستان بسیار بسیار خوبی در ایران دارم. با این حال طی روزهای آینده بهتر و بیشتر می‌توانم در خصوص وضعیتم صحبت کنم.

وینگادا در پایان در خصوص اینکه آیا در این مدت پیشنهادی از تیمی ایرانی دریافت کرده، گفت: نه، من پیشنهادی از هیچ تیم باشگاهی در ایران دریافت نکرد‌ه‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج