اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۱۲۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وینگادا: چرا کفاشیان نامه اخراجم را نداد؟

نلو وینگادا ظهر شنبه، ایمیلی از فدراسیون فوتبال دریافت کرد که برایش عجیب بود.

خبر آنلاین: محتواي اين ايميل خبر از اخراج او مي‌داد: «آقاي وينگادا شما اخراج هستيد و از اين پس، ديگر سمتي در تيم‌ملي اميد نخواهيد داشت.» محتواي ايميل براي نلو وينگادا عجيب نبود. او متوجه شده بود به پايان كار خود در تيم‌ملي اميد رسيده است. نتايج اسفناك در بازي‌هاي آسيايي، نلو را به آخر خط رساند. پس، او ظهر ديروز از محتواي ايميل تعجب نكرد، بلكه از نام فرستنده تعجب كرد. ايميل اخراج نلو وينگادا توسط يكي از كارمندان روابط بين‌الملل به نام كريم‌پور براي او ارسال شده بود‌؛ موضوعي كه تعجب مرد پرتغالي را در پي داشت: «من فكر نمي‌كردم با من چنين برخوردي كنند. عرف است رئيس فدراسيون فوتبال و دبير كل فدراسيون چنين نامه‌هايي را ارسال مي‌كنند. من منتظر بودم اگر قرار است خبر اخراجم را بدهند، از سوي يكي از اين دو مسئول باشد...»

اما علي كفاشيان و نبي اين نامه را ارسال نكردند و وظيفه اعلام خبر اخراج او را به كارمند كميته بين‌الملل دادند! نلو وينگادا كه ديروز از اين اتفاق تعجب كرده بود، چنين واكنشي نشان داد: «من منتظر مي‌مانم تا مقاماتي كه بايد، اين خبر را به من اعلام كنند.» البته در ايميلي كه ديروز كريم‌پور ارسال كرده بود، چنين جمله‌اي وجود داشت: «نامه رسمي اخراج شما به زودي برايتان ارسال مي‌شود.» در واقع، اين نامه اوليه تنها براي اعلام خبر اخراجش بود.

طبق برنامه قرار بود امروز نلو وينگادا در قطر باشد. او در اين كشور، بار ديگر روي نيمكت اميدها مي‌نشست تا آخرين فرصت را با ايران سپري كند اما با ارسال اين نامه، همه چيز منتفي شد. وينگادا ديروز گفت: «به من گفته بودند در اين اردو هم كنار تيم هستي. من هم آماده سفر بودم اما فدراسيون با اين نامه همه چيز را لغو كرد. من به قطر نخواهم رفت.» سفر نلو به قطر در حالي لغو شده كه فدراسيون هنوز سرمربي تيم‌ملي اميد را انتخاب نكرده است. اين نامه مي‌تواند دو معنا داشته باشد‌؛ اول اينكه آنها با سرمربي جديد تيم‌ملي كه احتمالاً زلاتكو كرانچار است به توافق رسيده‌اند. دوم اينكه، شايد دوباره يك تيم جمع‌كن را مأمور سفر به قطر و همراهي تيم اميد كرده باشند.

روز گذشته تلاش‌ها براي يافتن علي كفاشيان بي‌پاسخ ماند. نلو وينگادا ظهر ديروز در تلاش بود تا بتواند مستقيماً با رئيس فدراسيون فوتبال تلفني صحبت كند و از او در اين باره سؤال بپرسد اما نلو مطمئن بود كه اين نامه بدون هماهنگي برايش ارسال نشده است. او از هفته گذشته مي‌دانست كه كار حضورش در اين تيم به پايان رسيده و بايد جاي خود را به مربي ديگري بدهد، با اين حال مي‌گويد: «من انتظار رفتار ديگري را داشتم، نه چنين رفتاري را.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج