اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۳۰۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خواجه‌وند: سیاسی ماندنی است‌

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:سیاسی در پرسپولیس زحمت کشیده و در این تیم ماندنی است.

خبرگزاری مهر: مهدی خواجه‌وند عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس و شخص وی با سیدجلال حسینی برای بازگشت به این تیم مذاکره کرده است یا خیر اظهار داشت: من صحبتی نکردم و از این موضوع هیچ اطلاعی هم ندارم.

عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دربی پایتخت گفت: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و قرار است ۴۸ ساعت قبل از بازی راهی اردو شوند، البته قبل از این مسابقه هم بازی تدارکاتی نخواهیم داشت و امیدوارم که پرسپولیس برنده این مسابقه باشد.

وی درباره اختلاف‌هایی که در هیات‌مدیره پرسپولیس به چشم می‌خورد، گفت: متاسفانه اختلاف‌نظرهایی وجود دارد، ولی ما از آن عضو هیات‌مدیره که این صحبت‌ها را رسانه‌ای می‌کرد، انتظار داریم که مباحث را به جراید نکشاند. توقع ما این است که هر مبحثی در جلسات مطرح می‌شود، در درون خانواده باقی بماند.

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که آیا برد دربی پاداش دارد یا خیر گفت: فعلا تصمیمی در این باره گرفته نشده، ولی اگر تیم برنده شود و لازم باشد، مدیریت اقدام خواهد کرد.

وی همچنین اعتراض به انتخاب تیم داوری را برای مسابقه دربی رد کرد و گفت: انتخاب داور مسوول و شرایط خاص خودش را دارد و مطمئنا باشگاه پرسپولیس هم اعتراضی به این موضوع نخواهد داشت.

وی در پایان درباره شایعاتی که پیرامون جدایی سیاسی از باشگاه پرسپولیس و منتقمی به عنوان مدیرعامل مطرح می‌شود، گفت: آقای منتقمی سرپرست باشگاه هستند و تلاش خود را انجام می‌دهند، متاسفانه یکسری حاشیه‌ها در باشگاه پرسپولیس بزرگ می‌شود و هر اتفاقی که رخ می‌دهد بیشتر از حد استاندارد، جلوه داده می‌شود، اما آقای سیاسی در پرسپولیس بوده و زحمت کشیده و در کنار ما خواهد ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج