اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۰۵۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت انتقال آندو به سپاهان

مديرعامل باشگاه سپاهان مي‌گويد اين تيم در نيم فصل به دنبال جذب بازيکن ايراني نيست و حضور آندرانيک تيموريان نيز در اين تيم منتفي شده است.

خبرگزاری ایسنا: مهرزاد خلیلیان همچنین از حضور سه بازیکن خارجی در تمرینات این هفته‌ باشگاهش خبر داد و گفت: سه خارجی از کشورهای آسیایی و آمریکای جنوبی از این هفته‌ در تمرینات شرکت خواهند کرد و از آنها تست‌های لازم گرفته خواهد شد تا در صورت داشتن کیفیت مطلوب به تیم اضافه شوند اما به دلیل امکان دلال بازی و اتفاقات بدی که در گذشته بر اثر رسانه‌ای شدن حضور بازیکنان رخ داده است از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی ۵۰ روزه لیگ گفت: ما هفت بازیکن خود را در اختیار نداریم‌، چرا که شش بازیکن خود را از دست داده‌ایم، شجاع خلیل زاده و علی حمودی دیگر با ما نیستند و چهار بازیکن ملی‌پوش داریم که شامل رحمان احمدی، وریا غفوری، مهدی شریفی و احسان حاج صفی هستند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: هر چند تیم‌های بزرگ نشان داده‌اند که از پس چنین مشکلاتی برمی‌آیند ولی ما مجددا در این ۵۰ روز باید آمادگی خود را حفظ کنیم و برنامه بدنسازی و مسابقات تدارکاتی را در دستور کار قرار دهیم. همچنین سه اردوی کیش، ترکیه و قطر را مدنظر قرار داده‌ایم که هنوز هیچ یک از آنها نهایی نشده است.

خلیلیان همچنین با تاکید بر این که سپاهان همیشه مدعی قهرمانی در لیگ است، درباره نزدیک شدن این تیم به صدر جدول نیز گفت: سپاهان نشان داده که همواره دارای شخصیت قهرمانی است ولی در این فصل کار مشکلی داریم؛ چرا که تیم‌هایی همچون فولاد، تراکتورسازی و نفت تهران تیم‌های خوبی هستند که نمی‌توان از توان آنها چشم پوشی کرد.

وی با بیان این که سپاهان با فرکی روند بسیار مطلوبی را طی کرده است، گفت: ما دوباره توانستیم به جایگاه هفته‌های اول خود باز گردیم و نشان دهیم که سپاهان دارای چه شرایطی است. این در حالی بود که بر اساس مشکلاتی که برای ما پیش آمد برخی از بازیکنان کلیدی خود را از دست دادیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج